دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دانشجوی بدون خوابگاه ندارد

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی را در این خوابگاه ها اسکان داده ایم.

به گزارش ایسکانیوز از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر علیرضا انصاری مقدم با اشاره به برنامه ریزی مناسب برای استفاده حداکثری از ظرفیت خوابگاهها برای سال تحصیلی جدید، گفت: این دانشگاه دارای ۷ خوابگاه پسرانه و ۴ خوابگاه دخترانه با ظرفیتی حدود ۲ هزار نفر است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی را در این خوابگاه ها اسکان داده ایم.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: انجام بهسازی، بازسازی و زیباسازی برخی خوابگاه ها در ایام تابستان و خرید و نصب لوازم جدید به خصوص جهت آشپزخانه های خوابگاهی از جمله اقدامات مهم برای استفاده از خوابگاه ها بود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تلاش است تا با استفاده مطلوب از امکانات و فضاهای موجود، امکان اسکان را برای تمامی دانشجویان متقاضی ایجاد کند تا این عزیزان متحمل هزینه و دیگر مشکلات ناشی از اسکان در سطح شهر نشوند.

انصاری مقدم با اشاره به وجود کمبودهایی که در زمینه تامین امکانات رفاهی، میادین و اماکن ورزشی وجود دارد خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای اصلاح سرانه هزینه دانشجویی به کار بسته ایم و امیدواریم تا با تامین اعتبارات لازم بتوانیم برای تسریع در تامین این تجهیزات توفیق پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 975016

وب گردی

وب گردی