راهپیمایی اربعین، پیام عاشورا را به جهان مخابره می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، اربعین حسینی را رمز بقای اسلام ناب دانست و گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین، پیام عاشورای حسینی را به جهان مخابره می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی به نقل از واحد بردسیر، دکتر میثم تارَم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: سکوت رسانه‌های غربی در برابر بزرگترین اجتماع تاریخ بشری، نشان از وابستگی آنان به سران استکبار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، پیاده روی اربعین حسینی را نماد وحدت، بصیرت و عشق امت اسلام به اهل بیت رسول خدا دانست و تصریح کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین با حضور ملت‌ها و مذاهب مختلف، پیام عاشورا را به جهان مخابره می‌کند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اگر اربعین حسینی نبود، قیام سیدالشهدا(ع) برای احیای اسلام ناب محمدی در دل تاریخ دفن می‌شد، افزود: اربعین، رمز بقای اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: از ظرفیت بزرگ اربعین باید برای حفظ دستاوردهای شهدا و نشر و نهادینه‌سازی معارف عاشورایی که همان حقیقتِ اسلام ناب است استفاده شود.

تارم امنیت و انضباط ترافیکی در اربعین را نشان از مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت امورات بیش از دو میلیون زائر در کشوری نسبتاً فقیر و غیر برخوردار، می‌تواند الگویی برای سعودی‌ها در مدیریت حج باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975062

وب گردی

وب گردی