توشه سفیران اربعین منتشر شد

کتاب « توشه سفیران اربعین» باسته های سفر اربعین برای جوانان و دانشجویان به همراه آموزش لهجه عراقی با کوشش محمد محسن فیضی پور و دیگران توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) و با هکاری سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امروزه زیارت اربعین در میان اقشار گوناگون مردم به گونه ای جایگاه پیدا کرده است که خود درمان بسیاری از دردهای مزمن فردی و اجتماعی است امت اسلام شده است.

از برکات مهم زیارت اربعین ارتباط و همدلی دو ملت ایران و عراق است به طوری که این ارتباط، اهداف راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه محقق می کند و اصلی ترین مانع بر سر راه این ارتباط عدم فهم متقابل زبانی است. البته پر واضح است که یادگیری هر زبان نیاز به تمرین و استمرار دارد اما کافی است 40 درس کتاب را همراه با برنامه به صورت مستمر و با تکیه بر فایل صوتی کتاب مطالعه کنید و خواهید دید که تقریبا همه نیازهای شما در زمینه یادگیری لهجه عراقی را پوشش می دهد.

کتاب « توشه سفیران اربعین» باسته های سفر اربعین برای جوانان و دانشجویان به همراه آموزش لهجه عراقی با کوشش محمد محسن فیضی پور، علیرضا دهقان پور، محمد غفاری منش، صادق ابراهیمی، علی و عرفان بیات احمدی در 344 صفحه، تیراژ 5 هزار نسخه وقیمت 20 هزار تومان منتشر شد.

علاقمندان برای دانلود بسته صوتی لهجه عراقی کتاب می توانند به سایت www.Sadidisu.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975070

وب گردی

وب گردی