سر‌سنگی: 50 نفر به دماوند اعزام کردیم / از سرنوشت دانشجوی ناپدید شده خبری نیست

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: تیمی 50 نفره را دوباره به دماوند اعزام کردیم که از سه مسیر رفتند؛ اما متأسفانه در هر سه مسیر، ناموفق بودند و نتوانستند دانشجوی ناپدیده شده را پیدا کنند.

دکتر مجید سر‌سنگی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی دانشگاه تهران برای روز سیزده آبان اظهار داشت: برنامه های ما عمدتا برنامه های دانشجویی است. لیست کاملی از برنامه ها تهیه کرده ایم تا در این روز به اجرا بگذاریم.

وی با اشاره به صحبت های رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اجرای تحریم های جدید مصادف با روز سیزده آبان، گفت: ما هم برنامه‌های ویژه ای برای این روز داریم و بیشتر برنامه های ما توسط تشکل‌ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در خصوص وضعیت احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران که در ارتفاعات دماوند ناپدید شد، تصریح کرد: ما روز پنج شنبه هفته گذشته، تیمی 50 نفره را دوباره به دماوند اعزام کردیم که از سه مسیر رفتند و مسیرها را گشتند اما متأسفانه در هر سه مسیر، ناموفق بودند و نتوانستند دانشجوی ناپدیده شده را پیدا کنند.

سرسنگی در پایان گفت: متأسفانه هنوز خبری نیست ولی در تلاش هستیم اثری از او پیدا کنیم.

گفتنی است روز جمعه (27 مهرماه) خبری منتشر شد مبنی بر این که یکی از دانشجویان دانشگاه تهران به ارتفاعات دماوند رفته است؛ اما دیگر برنگشته و خبری هم از سرنوشت او در دست نیست. احمدرضا عظیمی، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران دو هفته قبل راهی دماوند شد؛ اما تا این لحظه خبری از وضعیت او در دسترس نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 975076

وب گردی

وب گردی