نمایشگاه عکس با موضوع استکبار ستیزی در واحد تبریز برگزار می شود

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: در حال حاضر 44 نفر از استادان و کارمندان واحد تبریز در قالب کاروانی به همراه 80 نفر از دانشجویان عازم سفر اربعین شده‌اند و در عراق نیز اتوبوس دیگری برای کاروان اعزامی واحد تبریز تدارک دیده شده است. 

دکتر سعید وحیدی مهر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت فرهنگی این واحد و مراسم روز 13 آبان گفت: امسال همچون سال‌های گذشته استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تبریز در محل تجمع مردم برای حضور در مراسم یادبود حماسه 13 آبان و استکبار ستیزی حضور خواهند یافت. برنامه این واحد دانشگاهی همسو با راهپیمایی شهر و استان است، همچنین به همین مناسبت یک نمایشگاه عکس با موضوع استکبار ستیزی در واحد تبریز برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در فصل پاییز افزود: برگزاری اردوهای معرفت رضوی، دوره‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور قاریان برجسته همچنین برگزاری کرسی‌‌‌های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در تحول علوم انسانی و مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف را برای استادان و دانشجویان در نظر داریم.

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز درباره اعزام استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به کربلا متذکرشد: در حال حاضر 44 نفر از استادان و کارمندان واحد تبریز در قالب کاروانی به همراه 80 نفر از دانشجویان عازم سفر اربعین شده‌اند و اتوبوسی که برای استادان و دانشجویان تدارک دیدیم از تبریز تا مرز مهران و از مهران تا تبریز حرکت می‌کند و در عراق یک اتوبوس دیگری برای کاروان اعزامی واحد تبریز تدارک دیده شده است.

وحیدی مهر در پایان تاکید کرد: شب قبل از اربعین یک مراسم شبیه خوانی و بازسازی صحنه کربلا توسط دانشجویان تدارک دیده شده است که در واحد تبریز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز یکی از دانشگاه‌های شهر تبریز است. این دانشگاه، در رتبه‌بندی‌های انجام گرفته توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC، در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ رتبهٔ نخست را در بین تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرده‌است. ریاست این واحد به عهده دکتر عزیز جوان پور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975078

وب گردی

وب گردی