برای قهرمانی تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی محکوم به برد هستیم

سرپرست تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای قهرمانی محکوم به برد هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به جایگاه واقعی‌مان برسیم.

سید رضا ایمان زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص باخت این تیم به شهرداری ورامین در هفته سوم مسابقات لیگ برتر تکواندو گفت: به دلیل غیبت خلیفه و ملی پوشانمان قرار بود بازی هفته سوم به تعویق بیفتد و ما تا آخرین روز منتظر جواب مسوولان فدراسیون بودیم؛ اما یک روز قبل از شروع مسابقات به ما اعلام کردند که باید مقابل حریفان به میدان برویم.

وی افزود: با توجه به غیبت ملی پوشانمان باید تکواندوکاران وزن کم می کردند ولی اکثر ورزشکارانمان با اضافه وزن به میدان رفتند و یکی از دلایلی که در هفته سوم مقابل شهرداری ورامین نتیجه را واگذار کرده ایم همین موضوع بوده است.

ایمان زاده ادامه داد: به طور کل داوری در مسابقات خوب نبود و حتی رئیس فدراسیون هم این موضوع را تأیید و قبول داشت که داوری کمی ضعیف بود.

سرپرست تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بازی با شهرداری ورامین می توانست با نتیجه 4 بر 4 به پایان برسد؛ اما اگر داوری درست بود نتیجه را واگذار نمی کردیم. به همین خاطر رسما از داوری به فدراسیون شکایت کرده ایم.

وی تصریح کرد: دو هفته دیگر با پارس بازی داریم و برای گرفتن جایگاه‌مان باید تمام حریفان‌مان را شکست دهیم و به نوعی برای قهرمانی محکوم به برد هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به جایگاه واقعی‌مان برسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 975107

وب گردی

وب گردی