خدمت رسانی شبانه روزی بیمارستان خاتم قم به زائران اربعین حسینی

اکیپ درمانی بیمارستانهای خاتم قم وشهید ستاری قرچک با استقرار درموکبی درمنطقه سلفچگان با تیم و کادر تخصصی همراه با تجهیزات پزشکی ، به زائران اربعین حسینی که دررفت و آمد به کربلای معلی هستند ، با انجام انواع معاینات پزشکی، درمانی، ارائه دارو ودیگرنیازمندیهای بیماران، به زائران بصورت رایگان خدمات ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز ، این اکیپ های درمانی درجوار موکب های مردمی استقرار یافته و به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.
معاینات مشکلات تنفسی، فشار، کم خونی، کمر درد، زانو درد، سرماخوردگی و آنفولانزا و... ازجمله خدمات ارائه شده توسط این اکیپ درمانی است.
همچنین ارائه برخی داروهای شایع از قبیل آنتی بیوتیک ها، رفع عفونت ها و مشکلات پوستی و... از خدمات بخش درمانی موکب بیمارستان ها یخاتم قم و شهید ستاری قرچک به شمار می رود.
همچنین موکب فرهنگی بیمارستان خاتم قم و واحد سیار بیمارستان قرچک به زائران و راهیان پیاده روی اربعین حسینی در سه راه سلفچگان علاوه بر خدمات پزشکی ، خدمات فرهنگی و پذیرایی نیز ارائه می دهند.
موکب هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد با هدف خدمت رسانی به زائران‌ اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) تا سه شنبه هشتم آبان برای خدمت رسانی ادامه دارد. همچنینن این اکیپ تا یکی دو روز پس از مراسم اربعین حسینی نیز خدمات درمانی به زائران حسینی ارائه خواهند داد.
در واحد سیار خدمات امدادی تعبیه شده چنانچه مشکلی برای فردی پیش آمد با مراجعه به این ایستگاه از خدمات پزشکی بهره مند شود.
دراین موکب همچنین به صورت شبانه روزی پذیرایی غذای میان وعده ، چای، محل استراحت و نمازجماعت و سرویس بهداشتی و... برای زائران حسینی درنظر گرفته شده است.
بیمارستان درحال احداث نسیم خاتم قم درمنطقه پردیسان استان قم قرارگرفته و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: 975123

وب گردی

وب گردی