فراخوان مسابقه‌ بزرگ عکس موکب کربلا منتشر شد

موکب «آیلند» با انتشار فراخوانی زائرانی را که به پیاده‌روی نجف تا کربلای معلی می‌روند به «مسابقه عکس موکب کربلا» فرا‌ خواند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز ، از روابط عمومی سرزمین ایرانیان، زائران اربعین حسینی می‌توانند عکس‌های خود را با محوریت موکب‌های برپا شده از مبدأ حرکت تا مقصد کربلا و برگشت با تأکید بر تعاملات انسانی در موکب‌ها ثبت کنند و در «مسابقه عکس موکب‌های اربعین حسینی» شرکت کنند.
در این راستا زائران و راهپیمایان حسینی( ع ) می‌توانند عکس خود را با هشتگ#mokebkarbala97 و توضیح محل برپایی موکب در «روبینوی روبیکا» یا صفحه‌ «اینستاگرام» خود بارگذاری نمایند و یا به «آی دی @imokeb در تلگرام» ارسال نمایند. (در صورتی که صفحه‌ی اینستاگرام شرکت کنندگان شخصی باشد می‌بایست عکس را مستقیم به آی دی mokebkarbala97 در اینستاگرام ارسال کنند).
همچنین بر اساس این فراخوان هر شخص می‌تواند تا پنج عکس منطبق با موضوع یاد شده ارسال کند. دراین فراخوان تاکیده شده است که مسئولیت حقوقی آثار ارسالی بر عهده فرد ارسال کننده تصاویر است.

به ۱۰ نفر به عنوان برتر و به قید قرعه، توسط موکب آیلند هر کدام یک سکه تمام بهار آزادی هدیه خواهد شد.
در این فراخوان با تاکید براین‌که آثار و تصاویری که فقط با دوربین تلفن همراه گرفته می‌شود قابل پذیرش است اعلام شده آخرین مهلت ارسال عکس‌ها بیستم آبان سال جاری و زمان قرعه‌کشی و نیز اعلام برندگان بیست و ششم آبان و زمان تجلیل و اهدای جوایز پنجم آذرتعیین شده است.

«نخستین ایستگاه پیاده‌روی اربعین موکب آیلند » در کیلومتر ۳۵ اتوبان تهران- ساوه و با همت کارکنان شهر آیلند و بانک گردشگری برپا شده است.

کد خبر: 975125

وب گردی

وب گردی