رکورددار گینس: امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قابل قبول است

جعفر آشوری رکورددار گینس گفت: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزشی قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر آشوری ورزشکار ۳۰ ساله شاهرودی هفته گذشته رکورد جدید جهانی دوی ۱۰۰ متر با طناب را به نام خود در کتاب گینس ثبت کرد.

جعفر آشوری در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد امکانات و تاسیسات ورزشی را در اختیار بنده قرارداد که جا دارد تشکر ویژه ای را از این دانشگاه داشته باشم.

آشوری افزود: همچنین باید از دکتر ضیاء الحق عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد شاهرود تشکر ویژه داشته باشم؛ زیرا که وی در طول 7 ماهی که تمرین داشته ام به صورت تمام وقت در کنار بنده بودند.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال 96 بود که ایده این رکورد را به دکتر ضیاء الحق دادم و وی لطف کردند با رئیس و دکتر محسن امینیان مسئول گروه تربیت بدنی واحد شاهرود موضوع را در میان گذاشتند و در نتیجه با این ایده موافقت شد.

این رکوردار گینس با اشاره به جایگاه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزشی قابل قبول است؛ به عنوان مثال دارای زمین های چمن فوق العاده ای است؛ اما متاسفانه استفاده بهینه ای از این امکانات نمی شود. به طور کلی دانشگاه آزاد دارای امکانات خوبی در این حوزه است و باید از این امکانات بیشتر استفاده شود.

جعفر آشوری ورزشکار شاهرودی که رشته اصلی وی والیبال است، پیش از این پنج رکورد جهانی و ملی را ثبت کرده است. این رکوردها شامل طی کردن هزار و 860 پله برج میلاد با پنجه زدن با توپ والیبال، طی کردن هزار و 860 پله برج میلاد با یک پا، هفت هزار طناب با یک پای استقامتی در یک ساعت، 188 طناب زدن با یک پا در یک دقیقه و 30 متر طناب زنی با یک پا در 4 ثانیه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975140

وب گردی

وب گردی