تألیف کتاب «قصه مروارید و صدف» با موضوع حجاب

کتابی شامل چهل حکایت در زمینه حجاب برای دانش آموزان و دانشجویان توسط عضو هیأت علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهرتألیف شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجتبی جعفری عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر درباره هدف از چاپ و انتشار این کتاب گفت: این کتاب در راستای امر به معروف و نهی از منکر و مسئله حجاب نوشته شده است.

مدیر گروه معارف اسلامی واحد خمینی شهر با اشاره به اینکه هزینه چاپ کتاب توسط افراد نیکوکار و خیرین تأمین شده است، افزود: با مساعدت مالی علاقه مندان و احیاء کنندگان حجاب در جامعه، این کتاب به صورت رایگان در اختیار گروه های هدف قرار می گیرد. کتاب منتشر شده تنها مخصوص دختران نیست و مطالعه آن برای والدین و پسران نیز توصیه می شود.

کتاب «قصه مروارید و صدف» در 64 صفحه و در قطع جیبی، پاییز امسال توسط انتشارات عاصمی تبریز در نوبت اول چاپ و منتشر شده است.

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در واحد خمینی شهر

مسابقات تنیس روی میز اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی واحد خمینی شهر و با حضور 7 تیم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با شرکت تیم هایی از واحدهای نجف آباد، خوراسگان، خمینی شهر،دولت آباد، کاشان، مبارکه و شاهین شهر در دو گروه در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد، نجف آباد و خوراسگان مقام اول و دوم و دولت آباد و مبارکه، به طور مشترک مقام سوم آن را کسب کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975172

وب گردی

وب گردی