‍ جلسه بحث و گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر با تمرکز بر روى نمایشنامه «شاه لیر»

جمعه، یازدهم آبان، بحث و گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر با تمرکز بر روى نمایشنامه «شاه لیر» به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پروژه، گروه شاه لیر، روز جمعه یازدهم آبان ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کافه تئاترشهر پذیراى شما دوستان و علاقه مندان گرامى خواهد بود.

در این جلسه، بحث و گفتگوى آزاد با موضوع شکسپیر و با تمرکز بر روى نمایشنامه «شاه لیر» که از ۲۰ آبان، با کارگردانی دکتر مسعود دلخواه در تئاتر شهر به روی صحنه میرود برگزار می شود.

جلسه به زبان انگلیسى و با حضور اساتید دانشگاهى زبان و ادبیات و هنر مسلط به زبان انگلیسى و با دبیری خانم طلایه زهره وندی برگزار مى شود و حضور در جلسه براى عموم، آزاد و رایگان می باشد.

شایان ذکر است، نمایش شاه لیر به کارگردانى و دراماتورژى دکتر مسعود دلخواه و با بازی هنرمندانی همچون؛ مهدی سلطانی، بهاره رهنما، الهام پاوه نژاد، خسرو شهراز، رحیم نوروزی و دیگر هنرمندان، از بیستم آبان ماه سال جارى در سالن اصلى مجموعه تئاتر شهر به روى صحنه مى رود. این خبر در ادامه می افزاید، پیش فروش نمایش «شاه لیر» به زودی در سایت www.tik8.com آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975188

وب گردی

وب گردی