فستیوال بازار دارایی فکری نوآوری‌های صنعت سرامیک، کاشی ولعاب برگزار می‌شود

فستیوال بازار دارایی فکری «نوآوری‌های صنعت سرامیک، کاشی ولعاب» با حمایت معاونت علمی و همکاری مرکز فن بازار ملی این معاونت، آبان ماه 97 در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، فن بازار منطقه‌ای استان یزد با همکاری مرکز فن بازار ملی ایران، پارک علم و فناوری استان یزد، شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد رویداد فستیوال در زمینه نوآوری‌های صنعت سرامیک، کاشی و لعاب در آبان ماه 1397 برگزار کند.
این فستیوال تخصصی به منظور تجاری سازی نوآوری‌های حوزه سرامیک، کاشی و لعاب از طریق معامله، جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان صنایع سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود.
اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو (B2B) فراهم می‌شود.
مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی بر اساس ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وظیفه ساماندهی و توسعه فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در حوزه‌های اولویت‌دار کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975229

وب گردی

وب گردی