تبیین سیاست‌های حوزه منابع انسانی نیازمند خرد جمعی است

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به جایگاه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در موضوع سیاست‌گذاری، هدف این شرکت را استفاده از خرد جمعی برای تبیین سیاست‌های بخش سرمایه انسانی اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اسماعیل قنبری در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس، گفت: کار بهتر در گرو فکر و خرد جمعی است و از همه مدیران توسعه منابع انسانی منطقه می‌خواهیم ما را در گرفتن تصمیم‌های بهتر درباره مسائلی همچون طرح اقماری کارکنان، طبقه‌بندی مشاغل، ترمیم حقوق کارکنان و دیگر موارد یاری کنند.

ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نیز در این نشست گفت: فلسفه وجودی این شرکت توجه ویژه به نیروی انسانی و فراهم کردن شرایط مناسب زندگی با ارائه خدمات باکیفیت به کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از شرکت‌های منطقه از خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد استفاده می‌کنند که این خدمات در قالب ۱۳ کسب‌‌وکار شامل اسکان، پرواز، رستوران، فضای سبز، اچ‌اس‌یی و ... است و نگاه ما در این شرکت فقط بر اساس سود و زیان مالی نیست. موارد مهم دیگری همچون مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیروی انسانی کارآمدی است که در این شرکت پرورش یافته‌اند و بسیاری از شرکت‌های منطقه با به‌کارگیری این نیروها از این موضوع بهره می‌برند.

یاسری ادامه داد: به همین منظور شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بهتر است با واگذاری امور غیرتولیدی و خدماتی خود به شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد افزون بر کاهش هزینه‌ها و تمرکز بر تولید محصولات خود، ما را در پرورش و حمایت از نیروی انسانی همراهی کنند و این رابطه و همکاری باید برای هر دو طرف سود و منفعت داشته باشد.

در ادامه این نشست، مدیران و روسای منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس درباره مسائل و مشکلات موجود در حوزه منابع انسانی به بحث و تبادل‌ نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975257

وب گردی

وب گردی