برگزاری اولین رویداد استارتاپ ویکند با محوریت منابع طبیعی

اولین رویداد استارتاپ ویکند با محورهای منابع طبیعی و محیط زیست، مباحث و معضلات اجتماعی و اقتصادی،پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی در گرایش¬های مختلف در آبان ماه سال 1397 برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، رضائی گفت: استارت آپ (شرکت نوپا) یک نهاد انسانی است که برای ارائه یک محصول یا خدمت جدید در شرایطی که ابهام بالایی وجود دارد به وجود آمده است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر شکلی و به هر اندازه‌ای ایجاد شوند.

دبیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان مازندران اظهارکرد: استارتاپ ویکند به (Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

رضائی افزود: در این مسیر دانشگاه نقش شتاب دهنده برای صاحبان ایده را فراهم می­نماید و با ارائه آموزش­های کاربردی مسیر را برای به تحقق رساندن ایده­ها هموار ساخته و در جهت ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه­گذاران تلاش می­نماید.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده میتوانند، به سایت زیر مراجعه نمایند:

Iausari.ac.ir

کد خبر: 975267

وب گردی

وب گردی