ساعت هوشمند اپل جان یک نفر را نجات داد

« Apple Watch 4 » ساعت هوشمند اپل، جان یک نفر از کاربران خود را از مرگ نجات داد.

به گزارش علم و فناوری ایسکانیوز، سری چهارم ساعت هوشمند « Apple Watch »، که به تازگی در کنفرانس شرکت اپل معرفی شده است، به کمک یک تکنولوژی جدید که در آن بکار رفته جان یک نفر از کاربران خود را از مرگ نجات داد.

براساس اخبار منتشر شده در مطبوعات «سوئد»، «گوستاو رودریگز» 34 ساله هنگام غذا خوردن ناگهان دردی سخت و شدید در پشت خود احساس می کند و با از دست دادن تعادل خود بر زمین می افتد.

بعد از اینکه «گوستاو » به مدت یک دقیقه بی حرکت می ماند « Apple Watch 4 »بی هوش شدن او را تشخیص می دهد و به اورژانس پزشکی، پیام وضعیت اضطراری را ارسال می کند و بدین وسیله اورژانس پزشکی مطلع و وارد عمل شده و جان «گوستاو » را نجات می دهد.

سنسور تشخیص «سقوط اجسام بر زمین» چگونه کار می کند؟

اپل «ژیرسکوپ» این سری از ساعت های هوشمند خود را بروز رسانی کرده است. این سنسور 3 محوره با قدرت 2 بیشتر از مدل های قبلی بی هوش شدن یا سقوط کاربران را تشخیص می دهد.

بعد از سقوط یا بی هوش شدن ساعت اقدام به ارسال پیام هشدار به کاربر می کند. اگر کاربر به این پیام هشدار پاسخ ندهد، ساعت وارد عمل شده و موقعیت مکانی فرد را به همراه یک پیام وضعیت اضطراری به نزدیک ترین اورژانس های پزشکی ارسال می کند.

به همراه ارسال پیام وضعیت اضطراری به اورژانس های پزشکی، این پیام به افرادی که شما از قبل مشخص کرده اید نیز ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975321

وب گردی

وب گردی