مهلت ارسال آثار به «ایران ساخت» تمدید شد

پرویز کرمی از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» تا 30 آبان ماه سال جاری به دلیل استقبال مخاطبان از این رویداد خبر داد.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، پرویز کرمی دبیر کل جشنواره ایران ساخت با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» اظهار کرد: به دلیل استقبال مخاطبان از بخش های مختلف جشنواره مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید شد. بنابراین علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند تا مهلت تعیین شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی موضوعی عمومی است و تحقق آن بدون کمک نخبگان، هنرمندان و عموم مردم ممکن نیست. بنابراین توجه به این موضوع و فرهنگسازی سنین پایین باید مورد توجه قرار گیرد در این راستا در این دوره از ایران ساخت بخش دانش اموزی به بخش های این رویداد اضافه شد. خوشبختانه این بخش نیز همچون سایر بخش های جشنواره در این دوره با استقبال دانش آموزان روبرو شده و از مدارس سراسر کشور آثار به دبیرخانه ارسال شده است.

به گفته کرمی، "ایران ساخت" رویدادی است که توسط ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می شود. دور نخست این جشنواره ملی، فرهنگی و هنری سال 95 با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» با هدف جریان سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان برگزار شد. «ایران ساخت» تلاش می کند تا تحول لازم برای تحقق اقتصاد دانش بنیان را در فرهنگ عمومی ایجاد کند. بنابراین این رویداد با کمک ابزارهای فرهنگی، هنری و هنرمندان در مسیر تحقق فرهنگ سازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان و کمک به بازار سازی محصولات داخلی گام بر می دارد.

دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و همچنین «کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده بازار و بخش دانش آموزی به همت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود. .
علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می توانند به www.iransakht.ir مراجعه کنن. همچنین برای دریافت لینک اپلیکیشن اینجا کلیک کنید. https://goo.gl/anqq1d

انتهای پیام/

کد خبر: 975353

وب گردی

وب گردی