برنامه‌های 13 آبان را در هیأت نظارت مصوب کرده ایم/ قرار نیست تحریم جدیدی اتفاق بیفتد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: در هیأت نظارت مصوبات لازم صادر شده است، انشاالله برنامه ها در چارچوب مصوبات جهت آگاهی بخشی به دانشجویان در ارتباط با رویداد مهم 13 آبان، انجام شود.

دکتر مرتضی موسی‌خانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برای روز سیزده آبان اظهار داشت: تشکل های سیاسی - اسلامی و همین طور بسیج دانشجویی دانشگاه ما برای بزرگداشت روز سیزده آبان، برنامه هایی را پیش بینی کرده اند. در هیأت نظارت هم مصوبات لازم صادر شده تا انشالله برنامه ها در چارچوب مصوبات جهت آگاهی بخشی به دانشجویان عزیز در ارتباط با رویداد مهمی که در 13 آبان اتفاق افتاده، انجام شود.

وی ادامه داد: تاکنون چندین برنامه تدوین شده و ان شاءالله انجام خواهد شد. ما هم مثل تمام واحدهای دانشگاه آزاد و همچنین دیگر دانشگاه های کشور باید وظیفه خود را انجام دهیم و اجازه ندهیم روز بزرگی مانند سیزده آبان به دست فراموشی سپرده شود. برنامه های مختلفی تدارک دیده ایم و به امید خدا طبق برنامه پیش می رویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اعمال احتمالی تحریم های جدید از سوی آمریکا در روز سیزده آبان تصریح کرد: در مقوله تحریم به قول مسئولان بلندپایه کشور، آن چه باید اتفاق می افتاده، رخ داده است و قرار نیست اتفاق جدیدی در سیزده آبان بیفتد. شرکت ها و سازمان های خارجی که به هر دلیل می خواستند با دولت آمریکا همکاری کنند، از مدت ها قبل برنامه های خود را پیاده کرده اند. همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، قرار نیست حرکت جدیدی از نظر ساختاری صورت بگیرد.

موسی خانی در پایان گفت: به نظر می رسد تهدید به اعمال و بازگشت تحریم ها بیشتر جنبه روانی داشته و تبلیغاتی باشد وگرنه این اتفاق خیلی زودتر اتفاق افتاده است. در هر صورت دانشجویان ما با آگاهی و بصیرت نسبت به اتفاقات موضع می گیرند و اسیر بازی های غرب نمی شوند. ما هم تلاش می کنیم به دانشجویان کمک کنیم تا با نگاه بازتری به مسائل نگاه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975385

وب گردی

وب گردی