دولت به مناسبت ماه مبارک رمضان سبد کالایی ارائه می دهد .

به گزارش خبرگزاری ایسکا، در حالی که قرار بود دولت هر دو ماه یک بار نسبت به ارائه سبد غذایی به نیازمندان اقدام کند، هنوز از ابتدای سال جاری چنین طرحی به مرحله اجرا درنیامده و مقرر شده است اولین سبد کالایی سال 1393 ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان برسد . پیش از این نیز برخی ادارات و سازمان ها به مناسبت ماه مبارک رمضان به کارمندان خود سبدی حاوی مواد غذایی اصلی نظیر برنج و روغن و شکر و خرما و چای و ... تحویل می دادند اما این بار قرار است دولت نسبت به ارائه این سبد به کسانی که نیازمند هستند اقدام کند . شرط تحویل سبد کالا ، ثبت نام در دومین مرحله هدفمندی یارانه هاست .

اولین سبد کالایی دولت به نحوی توزیع شد که انتقاد بسیاری ازکارشناسان را برانگیخت . معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در این خصوص گفت: دولت هزار میلیارد تومان برای اعطای سبد کالایی هزینه کرد و در نهایت نیز مجبور به عذرخواهی از مردم شد .

صف های طولانی و هماهنگی ها در جریان اعطای سبد کالای اول که در بهمن ماه سال گذشته به مردم تحویل داده شد ، اصل برنامه دولت برای حمایت از مردم و امنیت غذایی انها را زیر سئوال برد .

دولت پیش از این وعده هایی در خصوص اعطای هر دو ماه یک بار سبد کالایی داده بود اما با توجه به نزدیکی پایان ماه سوم سال ، این وعده نمی تواند محقق شود .
کد خبر: 9754

وب گردی

وب گردی