تصویب اساسنامه شهر جدید ایوانکی در کمیسیون اجتماعی دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده در این راستا موفق شدیم اساس‌نامه شرکت مستقل شهر جدید ایوانکی را به تصویب کمیسیون اجتماعی دولت برسانیم که پس از تصویب نهایی در جلسه هیات وزیران اقدامات لازم جهت راه‌اندازی شرکت عمران مستقل این شهر انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلسه بررسی مشکلات و موانع شهر جدید ایوانکی امروز چهارشنبه ۹ آبان‌ماه با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، داریوش طاهری فرماندار گرمساز، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، صادق اکبری عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

طاهرخانی در این جلسه از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای شهر جدید ایوانکی در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: پس از تهیه و آماده‌سازی بسته‌های سرمایه‌گذاری جهت جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های عمرانی شهر جدید ایوانکی توسط شرکت عمران شهرهای جدید این همایش را برگزار و از سرمایه‌گذاران برای بررسی و حضور در آبادانی این شهر جدید استقبال خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تشکیل شرکت مستقل عمران شهر جدید ایوانکی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری‌های انجام شده در این راستا موفق شدیم اساس‌نامه شرکت مستقل شهر جدید ایوانکی را به تصویب کمیسیون اجتماعی دولت برسانیم چرا که تا پیش از این، شهر جدید ایوانکی به عنوان زیر مجموعه شرکت عمران پردیس محسوب شده و اداره می‌شد.

وی ادامه داد: این موضوع به زودی در جلسه هیات وزیران مطرح و اقدامات اجرایی به سرعت پس از تصویب آغاز و شرکت مذکور راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی پس از برگزاری این جلسه با همراهی سایر مسئولین از سایت مسکن مهر، مرکز بهداشتی و درمانی و همچنین ۲ باب مدرسه نیزدر این منطقه بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975438

وب گردی

وب گردی