ریاست جدید بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) واحد شاهرود معرفی شد

ریاست جدید بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد شاهرود، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این دانشگاه، دکترفریور باقری به عنوان ریاست جدید این بیمارستان معرفی و از خدمات دکتر حسین هراتی پور قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این مراسم گفت: «ما اعتقاد به کار تیمی داریم الان شرایط بیمارستان بسیار خوب است و توانسته بخشی از بار بخش دولتی را به دوش بکشد.»

آقای دکتر حسنی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: «برای تصدی پستهای مدیریتی در شرایط کنونی باید افرادی در نظر گرفته شوند که ویژگیهای خاصی داشته باشند و لازم است سمپاتی با دانشگاه داشته باشند که هم آقای دکتر هراتی پور و هم آقای دکتر باقری دارای این خصیصه بودند. همچنین لازم است به مساله اعتبار بخشی و ارتباط سنجی بیمارستان توجه ویژه ای شود.»

آقای دکتر هراتی پور ضمن تشکر از ریاست دانشگاه و معاون علوم پزشکی دانشگاه گزارشی از کارهای انجام شده خود بیان کردند و به آقای دکتر باقری پیشنهاد دادند که در مورد جذب نیروی متخصص و به خصوص پزشکانی که دارای چند تخصص باشند اقدام کنند.

دکتر فریور باقری در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بیان داشتند که اینجانب در دوره رزیدنتی سابقه مدیریت اورژانس و بخش ها را در یک از بیمارستان ها که بیمارستان تک تخصصی است به عهده داشتم و اعتقاد دارم که در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود هم لازم است کیفیت خدمات را افزایش دهیم و همچنین باید از نظر مالی تراز را مثبت نگاه داریم و برای نیل به این هدف باید نیروی انسانی خوب جذب کنیم.

وی افزود: «بحث زیر ساخت ها برای پیشرفت لازم است و باید ظرفیتهای بیمارستان افزایش یابد در مورد در بخش درمان هم مشابه همه رشته ها بحث مارکتینگ مطرح است و باید اشغال تخت های بیمارستان به 90% برسد. اتاق عمل باید عصرها فعال شود البته اتاق عمل شماره 4 بیمارستان هم تجهیز شده ولی مشکل نیروی انسانی داریم. اتاق عمل ارتوپدی نیاز داریم و نیز باید جراح مغز واعصاب جذب کنیم. اگر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بتواند درهمه زمینه ها رشد کند نیاز به معرفی بیمار به شهرهای دیگر نخواهد بود.»

در پایان مراسم آقای دکتر ابوالقاسمی فر با اهدای لوح تقدیر از زحمات ریاست پیشین بیمارستان تقدیر کرد و حکم مسؤولیت را به آقای دکتر باقری تقدیم نمود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975442

وب گردی

وب گردی