دانشگاه های آمریکایی به سمت برگزاری دوره های آنلاین رفته اند

بررسی ها نشان می دهد که سیاست های دولت آمریکا، بسیاری از مدیران موسسات دانشگاهی را به سوی جذب دانشجو به صورت آنلاین سوق داده و برگزاری دوره های حضوری برای دانشجویان خارجی در حال از بین رفتن است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، گزارش های تازه منتشر شده نشان می دهند که مقامات دانشگاهی ایالات متحده آمریکا، رغبت بیشتری به پذیرش دانشجو به صورت آنلاین دارند و این امر در راستای کمرنگ کردن حضور دانشجوهای خارجی در محیط دانشگاهیشان خواهد بود.

تحقیقات حاکی از کاهش تلاش موسسات دانشگاهی در جهت جذب دانشجویان بین المللی به این روش است.

بر اساس گزارش های منتشر شده از گالوپ و سایت خبری آموزش عالی، دانشگاه های آمریکایی در تلاشند تا دانشجویان آنلاین بیشتری را جذب کنند.

تلاش مدیران برای استخدام دانشجویان خارجی از 60 درصد در سال 2015 به 50 درصد در سال 2016 و اکنون به 42 درصد کاهش یافته است.

دلایلی مانند سیاست های ناخوشایند مهاجرتی مقامات کاخ سفید، باعث اتخاذ چنین تصمیمی شده است.

74 درصد از مدیران موسسات دانشگاهی آمریکا اعلام کردند که سیاست ها و سخنان دولت ترامپ باعث شد که مجبور به پذیرش دانشجوی خارجی کمتر باشند.

علاوه بر این افزایش 24 درصدی فعالیت های استخدامی دانشجویان آنلاین و عدم نیاز به ویزا به عنوان راه هایی برای متعاقد کردن این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

این موسسات اعلام کردند که دانشجویان خارجی در مقایسه با هم گروهی های حضوری خود برای یافتن شغل در یک سطح شانس قرار بگیرند و از هر ده نفر، 6 تن معتقدند که برای شرکت در دانشگاه به دوره های آنلاین نیاز است.

این نظرسنجی ها بر اساس پاسخ های جمع آوری شده از 499 نفر از افراد پذیرش شده در دوره های تحصیلات تکمیلی و مدیریت ثبت نام در موسسات آموزش عالی ایالات متحده، به دست آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975446

وب گردی

وب گردی