برگزاری سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی در ابتدای جلسه، گفت: مجموعاً بیش از 62 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با 23 واحد، 12 مرکز و 14 آموزشکده سما، در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند که امیدواریم بتوانیم به اهدافی که در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده ، برسیم.

وی از پیگیری های جدی سازمان مرکزی و امام جمعه استان در رابطه با بیمارستان امام سجاد واحد تبریز تشکر کرد و افزود: با پیگیرهای مجدانه، امروز شاهد راه اندازی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد(ع) هستیم و امیدواریم تمامی مشکلات این بیمارستان نیز با مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مرتفع شود.

جوانپور ادامه داد: از دیگر دستاوردهای واحد تبریز، کلینیک آموزشی و درمانی دندانپزشکی واحد تبریز است که به طور کامل راه اندازی شده و آماده بهره برداری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین از بهره برداری مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که امروز به بهره برداری خواهد رسید، خبر داد.

جوانپور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از 5 مرکز تحقیقاتی برخوردار است، گفت: این پتانسیل بسیار خوبی برای دانشگاه محسوب می شود و در همین راستا تمام زیرساخت های لازم جهت ورود به بحث های دانش بنیان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست های رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی که تاکید جدی بر دانشگاه های مسئله محور دارند، همت خود را در این راستا متمرکز کرده ایم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در پایان گفت: باتوجه به اینکه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بحث صنعت چرم و کفش را مورد توجه قرار داده است، این موضوع را در دستورکار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی قرار داده ایم.

انتهای پیام /

کد خبر: 975484

وب گردی

وب گردی