حضور 512 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه هجدهم

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران صبح امروز (جمعه) با حضور 512 شرکت داخلی و خارجی توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعتگران و فعالان صنعت برق 442 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی از 18 کشور صاحب فناوری و پیشرو در صنعت برق از جمله اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین و آمریکا حضور دارند.
این رویداد بین‌المللی در فضایی به وسعت 39 هزار مترمربع برگزار می‌شود و در این نمایشگاه کارفرماها، مشاوران و پیمانکاران این عرصه حضور دارند و شرکت‌های تولیدکننده مرتبط با بخش روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق و خطوط انتقال محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.
همچنین در این نمایشگاه بخش مهمی از تولیدات حوزه انرژی‌های نو به نمایش گذاشته شده و در نمایشگاه امسال شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های نوپا حضور پررنگ دارند.
در نخستین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران نیز نشست تعاملی وزیر نیرو با تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی صنعت برق با موضوع "چالش‌ها و راهکارهای توسعه صنعت برق ایران" به منظور ایجاد تعامل بیشتر با این بخش برنامه‌ریزی شده است.
در روز دوم این نمایشگاه، نشستی با عنوان "چالش‌ها و راهکارهای تحقق اهداف صادراتی صنعت برق" با هدف رفع مشکلات و دستیابی به راهکارهای نوین در توسعه صنعت برق با حضور توسط مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع برق و آب با حضور مدیران حوزه برق بخش دولتی و خصوصی، تشکل‌ها و سندیکای برق، برگزار خواهد شد.
همچنین با هدف ایجاد سرمایه اجتماعی بین روزنامه‌نگاران تخصصی حوزه برق در کشور، کارگاه‌های آموزشی "انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه آن در ایران و جهان"، "آشنایی با مفاهیم تولید در صنعت برق" و "آشنایی با چالش‌های بخش توزیع برق" به‌ترتیب در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم آبان‌ماه از ساعت 14:30 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی بازه زمانی یازدهم لغایت 14 آبان‌ماه سال جاری از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975540

وب گردی

وب گردی