وام قرض الحسنه به دانشجویان نیازمند دانشگاه اراک پرداخت می شود

خیرین دانشگاهی به دانشجویان نیازمند دانشگاه اراک وام اعطا می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از سوی خیرین و از طریق صندوق قرض الحسنه دانشجویی به تعدادی از دانشجویان دانشگاه اراک که نیاز مالی دارند وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

دانشجویان متقاضی باید تقاضای خود را برای دریافت این وام ها تا ۲۰ آبان ماه به دفتر بنیاد مردمی حامی توسعه دانشگاه ارائه کنند.

درخواست های دانشجویان از سوی مسئولان مربوطه بررسی و رسیدگی خواهد شد. هر دانشجو می تواند متقاضی یکی از وام های تغذیه، خوابگاه و یا شهریه باشد.

گفتنی است، دانشگاه اراک یکی از دانشگاه‌های بزرگ ایران و دانشگاه دولتی شهر اراک زیر نظر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است. موقعیت مکانی این دانشگاه به گونه‌ای است که به دو دانشگاه مجزا در دو پردیس تقسیم گردیده است. (پردیس سردشت و پردیس مرکزی) ۳ دانشکده این دانشگاه : دانشکده‌ی علوم پایه و دانشکده‌ی فنی و مهندسی و دانشکده‌ی علوم ورزشی در شهرک دانشگاهی (پردیس سردشت) واقع در کمربندی اراک در منطقه‌ای بین سردشت و سنجان واقع شده که در این شهرک دانشگاهی تمام امکانات تخصصی مرتبط با هر رشته موجود می‌باشد . پردیس مرکزی که همان دانشگاه قدیمی شهر اراک به‌حساب می‌آید در مرکز شهر و در کنار پارک امیرکبیر قرار دارد و ۴ دانشکده دیگر این دانشگاه : دانشکده‌ علوم انسانی ، ادبیات و زبان‌های خارجی ، کشاورزی و منابع طبیعی و حقوق و علوم اقتصادی در این مکان قرار دارند. قرار است در آینده دانشکده‌های بسیاری زیرمجموعه دانشگاه اراک در شهرک دانشگاهی پردیس سردشت احداث شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 975550

وب گردی

وب گردی