نمایش آخرین دستاوردهای صنعت چاپ سه بعدی ایران

دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران توسط ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی برگزار می‌شود تا زمینه برای معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه فراهم شود.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز،دومین رویداد جامع ساخت افزایشی ایران توسط ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی 14 تا 16 آذر ماه سال جاری برگزار می شود. این رویداد شامل بخش های مختلف نخستین کنفرانس تخصصی فناوری های ساخت افزایشی، مسابقه سراسری چاپ سه بعدی ویژه دانشجویان، نخستین مسابقه ملی چاپ سه بعدی ویژه دانش آموزان و دبیران، دومین نمایشگاه صنعت چاپ سه بعدی است.

حضور فعالان حوزه چاپ سه بعدی از سراسر کشور در این رویداد آن را همچون ویترنی در این حوزه تبدیل کرده است تا زمینه آشنایی با دستاوردها و فعالیت های متخصصان این حوزه برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم شود. همچنین با معرفی و اشنایی محصولات ایرانی مشتریان می توانند استفاده از کالای ایرانی را جایگزین کنند. البته معرفی استارتاپ های فعال در زمینه چاپ سه بعدی در کشور به صنایع و مشتریان ایرانی و تسهیل ورود کسب و کارهای پرینت سه بعدی ایران در بازار منطقه¬ ای و جهانی را باید هدف دیگر این رویداد جامع دانست.

در بخش کنفرانس تخصصی علمی در حوزه ساخت افزایشی دانشجویان، اساتید، محققان و صنعتگران به ارائه مقالات علمی- پژوهشی و آخرین دستاوردها و تحقیقات خود بپردازند. فعالان این حوزه تا 20 آبان ماه فرصت دارند تا مقالات علمی و صنعتی خود را ارسال کنند تا پس از داوری مقالات برگزیده در کنفرانس ارائه شود.

در دیگر بخش رویداد یعنی مسابقه ملی چاپ سه بعدی ویژه دانش آموزان، دبیران و دانشجویان برپا که توسط موسسه ساخت افزایشی ایران و با حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی برگزار می شود، زمینه برای بروز خلاقیت دانشجویان، دانش آموزان و دبیران در این فضا مهیا است. دانش آموزان و دبیران علاقمند برای حضور در این رقابت میتوانند به سایت رویداد به وبسایت www.iran3dshow.ir مراجعه کنند. همچنین در بخش نمایشگاه نیز شرکت های دانش بنیان، فعالان در این حوزه دستاوردها خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975626

وب گردی

وب گردی