درسنامه وصیت نامه امام خمینی (ره) منتشر شد

کتاب «درسنامه وصیت نامه سیاسی – الهی امام خمینی (ره)» تالیف محمد حامد حرزاده با نظارت و راهنمایی دکتر ابوالقاسم عاصی مذنب توسط انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، وصیت نامه سیاسی – الهی امام خمینی (ره) از اسناد مهم انقلاب اسلامی و چراغی نورانی برای مسیر آِنده نظام اسلامی است. در این سند راهبردی نه تنها تجربیات سه دهه رهبری حضرت امام خمینی (ؤه) در قبل و بعد از انقلاب اسلامی نهفته است بلکه فلسفه ای عمیق و مکتبی رهایی بخش را ا رائه می کند که براساس آن آینده ای توام با رهایی انسان از ظلم و بی عدالتی ابرقدرت ها تبیین می شود.

از آنجایی که وصیت نامه امام خمینی به عنوان متن درسی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و... ارائه می شود نیازمند است متن آموزشی در قالب درس نامه ای تدوین شده تا تدرس و فراگیری آموزشی آن تسهیل شود.

با توجه به گسترش ابزارهای ارتباطی نوین و شیوه های ارائه محتوا در قالب نرم افزار چند رسانه ای، تهیه درس نامه آموزشی با حفظ شاکله وصیت نامه و امانت داری به متن، کمک زیادی به فراگیری این واحد درسی می کند. در کنار این درسنامه، استفاده از شیوه های ارائه محتوای آموزشی چون پرده نگار، صوت، تصاویر حضرت امام و... در قالب نرم افزار موبایل، به جذابیت بیشتر و فهم بهتر وصیت نامه کمک می کند.

در این کتاب وصیت نامه با تقطیع پاراگراف ها و انتخاب تیتر از متن وصیت نامه، سعی شده است از خستگی مطالعه کننده جلوگیری و به درک مطلب کمک شود و با استفاده از اسلوب درسنامه نویسی وصیت نامه به 7 جلسه تقسیم شده است. هر جلسه شامل اهداف آموزشی مورد انتظار از دانشجو، خلاصه مبحث، سوال ها و محورهای پژوهشی است.

کتاب «درسنامه وصیت نامه سیاسی – الهی امام خمینی (ره)» در 180 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه، قیمت 20 هزار تومان توسط انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد راهی بازار نشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975637

وب گردی

وب گردی