رونمایی از جدیدترین تیزر«بازی نقاب ها» / نسخه ترکمنی«چه بگویم»

تازه ترین تیزر سریال« بازی نقاب ها» به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور منتشر شد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سریال "بازی نقاب ها"، همزمان با قسمت بیست و پنجم سریال بازی نقاب ها تازه ترین تیزر این سریال همراه با نسخه ترکمنی ترانه«چه بگویم» رونمایی شد.
برگردان شعر به ترکمنی را حکیم بهرامی انجام داده و خوانندگی ، نوازندگی، دوتار و کمانچه را آننا بردی وجدانی بر عهده داشته است.
در خلاصه داستان سریال آمده:
دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و ...
آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی، فاطمه حسینی، محمدحسین صفری، ندا حبیبی، حمیدرضا عرب سرخی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، مهلا احمدی فر در این سریال نقش آفرینی می کنند.

کد خبر: 975653

وب گردی

وب گردی