ابزار تحریم آمریکای جنایتکار به پایان خط رسیده است

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: امروز آمریکای جنایتکار باید بداند که ابزار تحریمش به پایان خط رسیده است.

به‌گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در بیانیه ای به مناسبت ۱۳ آبان نوشت: امروز آمریکای جنایتکار باید بداند که ابزار تحریمش به پایان خط رسیده است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: رخدادها و حوادث سرنوشت‌سازِ سیزدهم آبان، یادآور برگی از تاریخ ضدآمریکایی و ضداستکباری ملت بزرگ ایران است که با دادنِ خونِ بهترین جوانان خود، شکستِ اردوگاه فکری و محاسباتیِ نظام سلطه را رقم زده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ۱۳ آبانِ امسال در حالی با حال و هوای اربعین حسینی پیوند خورده است که به گواهی تاریخ، پرچم سرخ اباعبدالله‌الحسین (ع) همواره الهام‌بخشِ ظلم‌ستیزی در میدان‌های جهاد و جانبازیِ این سرزمین بوده است و ملت انقلابی ایران در طول سال‌ها، فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داده‌اند. امروز آمریکای جنایتکار باید بداند که ابزار تحریمش به پایان خط رسیده است و به‌رغم اینکه حاکمان خونریزش اعلام کرده بودند که تا روز ۱۳ آبان، صادرات نفت ایران را به صفر خواهند رساند، به لطف خدا امروز ملت ایران چیزی جز تحریم‌های روانی و رسانه‌ای روی پرده مشاهده نمی‌کنند و این‌ها همه از ذلّت و زبونی و اضمحلال تدریجی جبهه استکبار حکایت می‌کند.

اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران در بخش دیگری از این بیانیه عنوان کرده است: همچنین، رژیم غاصب صهیونیستی که شکست خود در منطقه را با رقم خوردن اوضاع به نفع جمهوری اسلامی در بحران سوریه و عراق و جنگ یمن و نیز عدم توانایی آمریکا در جنگ تجاری علیه ایران به‌دلیل عدم تمایل چین و روسیه و برخی کشورهای دیگر در اعمال تحریم‌ها بر علیه ایران می‌بیند، بداند که پایانِ آنچه در دانمارک با گل آلود کردن روابط اروپا و تهران دنبال می‌کند در نهایت به ضرر این کشور و اتحادیه اروپا خواهد بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما دانشجویان انقلابی در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی پیرو خط امام و دعوت از آحاد ملت شهیدپرور جهت حضور گسترده در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان اعلام می‌کنیم که با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند خود حضرت آیت‌‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی، ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و برائت از سیاست‌های ظالمانه دولتِ عهد شکنِ ایالات متحده، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و ضمن پافشاری بر شعارِ استراتژیک «مرگ بر آمریکا» تا فراگیرشدن مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم و برقراری حکومت جهانی امام عصر (عج) این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975664

وب گردی

وب گردی