هر کجا ظلمی شود امریکا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم  دخیل است/آمریکا دشمن انسانیت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: آمریکا برای اینکه منافع بیشتری به دست آورد به افراد ظلم می‌کند و امروز امریکا ، نماد پلیدی در حوزه استکبار است و هر کجا ظلمی واقع می‌شود، آمریکا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای کسب منافع دخیل بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد بطحایی در صبح روز ملی گردهمایی13 آبان زنگ استکبارستیزی را در مدرسه شهید عبدالی تهران به صدا درآورد.

وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید، ۵ هزار شهید معلم و امام خمینی(ره)، گفت: آدم به دلیل صفت زشت تکبر از بهشت رانده شد و تکبر صفت بسیار زشتی است.

بطحایی افزود: اگر امروز خون بچه‌ها در یمن ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: حتما تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی را بخوانید و مطالعه کنید دشمنی‌های آمریکا که مستقیم یا غیر مستقیم بر علیه مردم ما به ویژه کودکان و نوجوانان ما داشته است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که صفت استکبار در آمریکا وجود دارد این وضعیت ادامه دارد و امیدواریم روزی که زود باشد آمریکا و مستکبران سرافکنده باشند و مردم مستضعف در سراسر جهان پرچم آزادی را برافراشته کنند.

وی افزود: بسیج یکی از مهمترین نهادهایی است که پرچمدار استکبارستیزی است و امیدواریم پرچمش برافراشته باشد به خصوص بسیج دانش‌آموزی که پیام آور استکبارستیزی است، پرچمش برافراشته باشد.


انتهای پیام/

کد خبر: 975728

وب گردی

وب گردی