حمایت از برندگان جایزه پژوهش سینمایی سال

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سینمایی گفت: طبیعی است که جایزه پژوهش سینمایی باید علاوه بر جوایز مادی که به بهترین پژوهشگر اهدا می کند حمایت های دیگری هم از آنها داشته باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز ،رئیس شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش سینمایی گفت: طبیعی است که جایزه پژوهش سینمایی باید علاوه بر جوایز مادی که به بهترین پژوهشگر اهدا می کند حمایت های دیگری هم از آنها داشته باشد.
محمود اربابی ادامه داد: مسئولان و برگزارکنندگان جایزه شرایطی را مهیا می کنند تا اگر اثر پژوهشی منتشر نشده باشد از طرف جایزه پژوهش سینمایی مورد حمایت قرار می گیرد و منتشر می شود. همچنین شرایطی را ایجاد می کند تا پژوهش های برتر به صورت نشست پژوهشی سینمایی ارائه شوند.
وی یادآور شد: جهت‌دهی پژوهش‌ها و مطالعات سینمایی به سوی شناسایی موضوعات کلیدی و زیربنایی سینمای ایران برای تقویت رابطه با مخاطبان، تشویق و تقدیر از تلاش‌های علمی و پژوهشی استادان، دانشجویان، اندیشمندان و خبرگان دانشگاهی و مراکز پژوهشی که سهمی از مطالعات علمی و پژوهشی خود را به سینمای ایران اختصاص داده‌اند و تقویت ارتباط متقابل پژوهشگران دانشگاهی و دیگر مراکز علمی - پژوهشی با سینماگران و دست اندرکاران سینمای ایران از جمله اهدافی است که این رویداد فرهنگی دنبال می کند.
دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال به دبیری احمد ضابطی جهرمی آذرماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

کد خبر: 975747

وب گردی

وب گردی