زمان آغاز ثبت درخواست انتقال دانشجویان پزشکی خارج از کشور اعلام شد

سامانه انتقال برای اخذ زمان مصاحبه دانشجویان متقاضی انتقال از دانشگاه های خارج به دانشگاه های داخل کشور در گروه علوم پزشکی از ۱۵ آبان فعال می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت بهداشت، دانشجویان متقاضی انتقال از دانشگاه های خارج به دانشگاه های داخل کشور باید برای تکمیل مدارک و ثبت درخواست خود به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند.

پیرو اطلاعیه ۴ مهر ۹۷ مبنی بر ضرورت تکمیل مستندات در سامانه انتقال دانشجویان، سامانه انتقال مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت برای اخذ زمان مصاحبه برای دانشجویانی که شرایط اولیه انتقال را دارا هستند از تاریخ ۱۵ آبان ۹۷ فعال خواهد بود.

با توجه به اینکه انتخاب زمان مصاحبه توسط دانشجو صرفا از طریق سامانه میسر است تمامی متقاضیان ضمن کنترل پرونده خود، نسبت به تکمیل پرونده و رفع نواقص احتمالی در سامانه انتقال دانشجویان باید به آدرس: http://mohed.behdasht.gov.ir/EducationServicePortal مراجعه کرده و پرونده خود را تکمیل کنند.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها از افراد دارای شرایطی که از طریق سامانه نسبت به تکمیل پرونده و تعیین زمان مصاحبه اقدام کنند مصاحبه بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975749

وب گردی

وب گردی