رهبر مسلمانان آمریکا: فشارِ تکامل انقلاب اسلامی روی دوش جوانان است

رهبر مسلمانان آمریکا گفت:خوشحالم به چهره شما جوانان نگاه می کنم چرا که فشار تکامل انقلاب روی شانه های شما است، تمام زحمات بزرگان شما به فنا خواهد رفت اگر شما این انقلاب را ادامه ندهید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مناظره «از 13 آبان 58 تا 13 آبان 97» با موضوع بررسی تحریم های جدید آمریکا ظهر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم فواد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، لوییس فراخن رهبر مسلمانان آمریکا و سایر مسئولان حضور دارند.
لوییس فراخن در این مراسم گفت: از ایالت متحده آمریکا خدمت شما هستم، کشوری که رئیس جمهور آن می خواهد سخت ترین تحریم ها را بر شما وارد کند. در صورتی که این تحریم ها اعمال شوند زندگی را بسیار سخت تر از حال حاضر می کنند.
وی ادامه داد: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر آنچیزی که خدا بخواهد. آن افرادی که اعتقاد مدهبی دارند این سوال را مطرح می کنند که چرا ایران باید از دست آمریکا اینقدر رنج بکشد؟ آیا این حقیقت ندارد که آمریکا را شیطان بزرگ نامیده اید؟ آیا نباید شیطان بخواهد به جبهه حق آسیب برساند؟

رهبر مسلمانان آمریکا گفت: خیلی خوشحالم به چهره شما جوانان نگاه می کنم چرا که فشار تکامل انقلاب روی شانه های شما است، همان طور که همه ما رو به پیری می رویم و مرگ برای ما حتمی است، امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای نگران جوانان هستند. تمام زحمات بزرگان شما به فنا خواهد رفت اگر شما این انقلاب را ادامه ندهید.

وی اضافه کرد: آموزه های خدا بسیار مهم است و تنها شیطان است که در این امر تداخل می کند، اگر شما به این آموزه ها احترام بگذارید باید تلاش کنید نسبت به این تداخل ها راهکار داشته باشید. این آموزه ها در شرایط تحریم ها بسیار مهم هستند، در قرآن امده است که امتحانات سخت و دشوار لازم است تا حقیقت جا بیفتد.
فراخن گفت: خداوند به شما مسئولیتی را نمی سپارد بدون اینکه از شما حمایت کند. بنابراین آمریکا کار را برای ایران بسیار دشوار می کند تا در انجام مسئولیتش موفق باشد، اگر شما قدرت مقاومت و استقامت را از خود نشان دهید قطعا پیروزی برای شما خواهد بود و پاداش بزرگ به فرزندان شما نیز خواهد رسید.
وی اظهار داشت: وقتی خداوند از پیامبر اسلام خواست که حقیقت را برای مردم بیاورد به ایشان هشدار داد که راه سخت است اما اگر مقاومت کنی در این راه موفق می شوید.
اگر در این امتحانات سختی ها برشما غلبه کند، شیطان برنده خواهد بود، اما اگر در این راه مقاومت نشان دهید پیروز خواهید شد.

رهبر مسلمانان آمریکا گفت: سال ها پیش پیامبر اسلام پیامی را به دیگر پادشاهان از جمله مصر ارسال کرد، هنگامی که مصریان این پیام را شنیدند عده ای را برای کشتن پیامبر اعزام کردند، اما پادشاه حبشه به خوبی از این پیام استقبال کرد.

ملت های مسلمان به شدت نیازمند ارشادهای الهی هستند زیرا جهان اسلام از این آموزه ها دور شده است. چند نفر از رهبران کشورهای مسلمان از قرآن تبعیت می کنند؟ چند نفر از افرادی که ادعا می کنند مسلمان هستند به قرآن به عنوان منبعی برای حل مشکلات خود نگاه می کنند؟

وی افزود: آنچه در پیروزی انقلاب دیدم این است که زنان می توانند از استعدادهای خود بهره برداری کنند و به جایگاه های والایی دست یابند. در این انقلاب زنان آزاد هستند تا حد نهایی استعداد خود بالا بروند بنابراین اگر افرادی به زنان بی احترامی کنند این انقلاب را دوست ندارند، در آمریکا و اروپا زنان مانند اسباب بازی وسیله تفریح مردان قرار می گیرند.

ایالت آمریکا در حال از دست دادن سلطه خود در سراسر جهان است، این سلطه تحت حمایت ترامپ به سرعت قدرت خود را از دست می دهد زیرا حتی آمریکایی ها می گویند وی عجیب ترین رئیس جمهوری است که به آن رای داده اند، وی به پایه های چیزی که در غرب به آن دموکراسی می گویند حمله کرده است. آمریکا هرگز دموکراسی نداشته است، همیشه به طبقه قدرتمند، متصل و نظر لطف داشته است.

کد خبر: 975791

وب گردی

وب گردی