حماسه آفرینی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران

مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با ویژه برنامه های مختلفی یوم الله 13 آبان را گرامی داشتند.

واحد خاش

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در راهپیمایی 13آبان بار دیگر با مشت های گره کرده و شعار های انقلابی با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

ابراهیم صباغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در حاشیه این راهپیمایی با محکومیت اقدامات جنایتکارانه آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: به کوری چشم آمریکای جنایتکار و ایادی او امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت وجهان دوباره شکست مفتضحانه امریکا در رویارویی با ملت غیور ایران را خواهد دید.

واحد فسا

همزمان با سراسر کشور، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا همراه با سایراقشار مردم فسا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کردند و با آرمان های والای امام راحل (ره)، شهیدان انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند. همچنین با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.

واحد کرمانشاه

تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

در این تجمع شمار زیادی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اعم از اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند و با سر دادن شعارهایی و در دست گرفتن نوشته هایی انزجار خود را از آمریکا و استکبار جهانی اعلام کردند.

واحد بیضا

با فرارسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا و دانش آموزان مدرسه سما همراه با مردم شهیدپرور شهر بیضا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

دکتر علیرضا ملایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا ، سیزده آبان را روز ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در 13 آبان ، به همه مظلومان جهان امید تازه ای بخشید و به همه مستضعفین جهان آموخت که شیطان بزرگ شکستنی است .

دکتر ملایی افزود: تسخییر لانه جاسوسی حرکت انقلابی است که ایران اسلامی را به عنوان خط مقدم مبارزه با استعمار و ظلم به جهانیان معرفی کرده است.

واحد استهبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان همراه با سایر اقشار مردم شهرستان در راهپیمایی با شکوه 13 آبان شرکت کردند.

دانشگاهیان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سیاست های خصمانه و غیرانسانی آنان را محکوم کردند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

واحد دیلم

دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور یافتند.

دانشگاهیان در این تجمع با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه آنان اعلام کردند.

واحد بروجرد

به مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و روز دانش‌آموز، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد همگام با دیگر اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

در مسیر این راهپیمایی که از میدان شهدا به سمت میدان تختی در جریان بود، دانشجویان، اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی با سر دادن شعارهایی بر ضد آمریکا و اسرائیل و با در دست داشتن پلاکاردهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ام الفساد دنیا آمریکاست آمریکاست»، «13 آبان روز قطع ایادی آمریکاست» و«آمریکا ننگ به نیرنگ تو» انزجار خود را نسبت به سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ اعلام کردند.

در پایان این مراسم باشکوه بیانیه ای در محکومیت اقدامات آمریکا قرائت شد.

واحد میانه

اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، همگام با سایر مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان به صورت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم ا... 13 آبان شرکت کردند و فریاد خشم و انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و ... اعلام کردند.

سیزده آبان هرسال، فرصتی است برای یادآوری حوادث مهمی چون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳۴۳، کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش‌آموزان مظلوم توسط دژخیمان رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار از ایران نقش اساسی داشتند.

در پایان راهپیمایی، بیانیه ای قرائت شد که شرکت کنندگان با صدای تکبیر خود بند بند آن را تایید کردند.

واحد یاسوج

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راه پیمایی 13 آبان شرکت کردند.

دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار است و جمهوری اسلامی به تأسی از انبیاء و اولیا الهی و با توکل به خدا و استمداد نصرت الهی در مقابل تمام نظام سلطه ایستاد و خط مقاومت را در منطقه آغاز کرده که یکی از مصادیق آن شکست داعش و تروریست های آمریکا ساخته و خروج آمریکا و اعوان آن از سوریه است.

واحد ورامین ـ پیشوا

هیات رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان، اعضای بسیج دانشجویی و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک همراه با سایر اقشار مردم به یاد سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،تبعید امام خمینی(ره) و کشتار دانش آموزان بی گناه با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از منافقین و استکبار جهانی اعلام کردند.

دانشگاهیان با حضور خود در این راهپیمایی، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امّت آزاده و سرافراز را به نمایش گذاشته، یاد و خاطره آن روزها را گرامی داشته، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانخوار و هم پیمانانش زدند.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری قرائت و با فریاد های الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر مورد تایید حاضران در راهپیمائی قرار گرفت.

واحد شهرکرد

هیأت رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، هم گام و هم صدا با دیگر اقشار مختلف در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت و خشم و انزجار خود را بار دیگر به آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

واحد بندرعباس

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در راهپیمایی 13 آبان، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) اعلام کردند.

دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان این روز بزرگ را، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: حوادث این روز هیچگاه از حافظه مردم ایران زدوده نخواهد شد و اعمال وحشیانه رژیم منفور پهلوی در کشتار دانش آموزان بی گناه و جنایت های کشور آمریکا ، لکه ننگی است که تا ابد بر پیشانی رژیم ستم شاهی و تاریخ ایران خواهد ماند.

وی همچنین این روز را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام ، خط بطلان بر اندیشه های فریبکارانه استکبار کشیده شد و این ادامه همان راه بزرگ و مقدسی بود که از سال 42 آغاز شده بود و باید تا انقلاب مهدی (ع) ادامه و استمرار داشته باشد.

واحد بوکان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند و با سر دادن شعارهای « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» و اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آنها، بار دیگر بر آزادی خواهی و حمایت خویش از کشورهای مظلوم منطقه تاکید کردند.

دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در حاشیه این راهپیمایی گفت: روز 13 آبان ماه به عنوان روز ایستادگی در مقابل استعمارگران در ایران اسلامی شناخته شده است.

دکتر ضیائی ادامه داد: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی ماندگار در تاریخ ملت بزرگ ایران است که پیام استکبارستیزی این ملت برای بشریت تحت ظلم طاغوتیان و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی است.

مرودشت

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان «روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در شهرستان مرودشت با حضور پرشور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به همراه دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

واحد مشهد

همزمان با روز سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، معاونین، مدیران، استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تجمع در میدان بسیج مشهد مقدس، همگام با سایر اقشار مردم مشهد با حرکت به سمت حرم مطهر رضوی و حمل پلاکاردهای مناسبتی این روز و سردادن شعار «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر اسرائیل » خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز و رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هم پیمان شدند.

واحد دماوند

مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در مراسم ضد استکباری 13 آبان ماه امسال شرکت کردند.

آنها که همچون سالهای گذشته در این مراسم حضور می یافتند، با صدور بیانیه و حمل پلاکاردهای مختلف، سیاست های استکباری کشورهای غربی به ویژه آمریکا را محکوم کردند.

در انتهای این مراسم بزرگ ملی، بیانیه دانشگاهیان شرق استان تهران توسط حجت مداحی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد دماوند، قرائت شد.

واحد میاندوآب

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در دفاع از آرمان های والای انقلاب در راهپیمایی روز 13 آبان با ملت بزرگ ایران اسلامی همصدا شدند.

دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه این مراسم گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال با توجه به جنگ اقتصادی و تهدیدهای نابخردانه آمریکا با حضور و حماسه‌آفرینی متفاوت با سالهای قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار زور و تهدید استکبار جهانی نخواهند رفت و با پشتیبانی از ولایت فقیه و با دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و شهدا اجازه تعرض بیگانه به کشور عزیزمان را نخواهند داد.

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب و سمای این واحد بار دیگر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرمان‌های بلند انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند.

هیأت رئیسه، مسئولان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در راهپیمایی 13 آبان‌ماه، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به نامگذاری 13 آبان به عنوان «روز مبارزه با اسکتبار جهانی» گفت: 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است.

دکتر محمدرضا سعیدی‌اصل خاطرنشان کرد: امسال هم فرصتی دست داد تا در قالب راهپیمایی پرشور 13 آبان‌ماه، حمایت‌ خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و به همگان ثابت کنیم مردم ایران در هر قشر و لباس و فرهنگی که باشند، دوستدار میهن خود هستند.

واحدشاهرود

کارکنان و مسئولان دانشگاه آزاد واحد شاهرود نیز صبح امروز در یوم الله 13 آبان با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

واحد اردبیل

دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز صبح روز در راه پیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

واحد بندر انزلی

همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم در بندرانزلی برگزار شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، سرپرست، اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان ، بسیج اساتید ، بسیج کارکنان ، بسیج دانشجویی ، اعضای کانون های مختلف دانشجویی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز همگام و همدوش با سایر اقشار جامعه در این راهپیمایی حضور یافته و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های والای نظام و انقلاب اعلام داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 975799

وب گردی

وب گردی