حجت الاسلام ذاکر: امروز ایران ابرقدرت معنوی در دنیا است

استادان، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی همگام و همراه با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با بیان اینکه دستاوردها، اقتدار، امنیت و هرآنچه که امروز داریم مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا است، گفت: در سیزده آبان دانش آموزان و دانشجویان با ایثار و اهدای خون خود فرهنگ ایستادگی در برابر استکبار را انتشار دادند.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همانند درختی تنومند لرزه بر اندام استکبار و ابرقدرت‌های جهانی انداخته است. بیداری اسلامی، مقاومت مردم یمن، سوریه، لبنان، افغانستان، فلسطین و ... ناشی از این شجره طیبه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذاکر با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت معنوی در دنیا است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلومان در جهان بوده و هست. این در حالی است که در هر جایی از دنیا که ظلمی بر ملت‌ها وارد می‌شود بدون شک ردپایی از آمریکا در آن قابل مشاهده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان به مناسبت 13 آبان، تصریح کرد: ایشان در این دیدار سه توصیه برای جوانان داشتند. نخست فراموش نکردن دشمنی با آمریکا و هوشیاری در مقابل فریب و لبخند دروغین دشمن بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، افزود: توصیه دوم ایشان ترویج و تبیین نظریه مقاومت و سومین توصیه مقام معظم رهبری احساس مسئولیت در قبال موضوع پیشرفت کشور از سوی جوانان بود. وظیفه ما دانشگاهیان است که به بهترین شکل ممکن در راستای این سه توصیه عمل کنیم.

در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بیانیه‌ای در محکومیت سیاست‌های ظالمانه آمریکا قرائت کردند، متن این بیانیه به شرح زیر است:

« چشم اندازروابط ایران و آمریکا حاکی از تجاوز آشکار ومداخلات مخرب گسترده بوده و همواره سیاست های شیطانی دولتمردان آمریکا را در قبال جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم. موضع گیری‌های ترامپ، رئیس جمهور دولت مستکبر آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران موجب منسجم‌تر شدن ملت و دولت ایران در برابر تهدیدات خارجی چه از جانب دولت‌های استکباری و چه از جانب نوکران آنها خواهد شد.

مبارزه با ظلم و نفی استکبار، از اصول اساسی اندیشه مبارزاتی حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای مدظله العالی بوده است. امروز انقلاب اسلامی ایران را می توان آینه تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به شمار آورد که با اتکا به وعده نصرت الهی و اطاعت از حسین زمانشان هیمنه استبداد داخلی و خارجی را در هم شکست و اثبات کرد که قدرتمند ترین سلاح ها ایمان به خدا است.

  1. ما دانشگاهیان مواضع سخیف و ابلهانه ترامپ رئیس‌جمهور جاهل آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم نموده و تحقق عالمگیر شدن شعار مرگ برآمریکا را نقطه عطف استکبار ستیزی تمامی آزادگان جهان می دانیم و با محکوم کردن توطئه های استکبار جهانی، بویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس و عوامل مزدورشان در داخل و در منطقه، همراه با آحاد ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شعارمرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار از همه مستکبران ظالم جهان با محوریت شیطان بزرگ، اعلام برائت می نمائیم.
  2. امروز با اقتدا و با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و آرمانهای گرانسنگ معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و رهنمودها و تدابیر حکیمانه ی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی همچنان از آزادیخواهان جهان خاصه مردم شریف سوریه، عراق، یمن، فلسطین، بحرین، میانمار و افغانستان در برابر جنایات گروه‌های تروریستی مورد حمایت همه جانبه رژیم سفاک آمریکا و اشغالگران قدس شریف پشتیبانی خواهیم کرد.
  3. امروز استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان وظیفه دینی و انقلابی تا پای جان از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیّت محض از مقتدای عظیم‌الشأن و رهبر گرانقدر انقلاب حضرت آیت ‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی دفاع نموده و حضور همیشگی خود را در تمامی عرصه ها اعلام می‌کنیم.»

براساس این گزارش در این مراسم علاوه بر قرائت بیانیه دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات، پرچم آمریکا به نشانه اعتراض به اقدامات خسمانه دولتمردان آن به آتش کشیده شد.

کد خبر: 975800

وب گردی

وب گردی