دانشگاه آزاد با پرداخت بیمه و مالیات کمک زیادی به دولت می کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: متأسفانه اداره مالیات و بیمه به دلیل عدم پرداخت به موقع مالیات ما را جریمه هم می کنند و مبالغ زیادی را از ما دریافت کرده اند.

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره پرداخت مالیات واحد‌های دانشگاه آزاد به دولت با توجه وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: متاسفانه در موضوع پرداخت مالیات، به دانشگاه آزاد اسلامی ظلم می شود؛ کوچک ترین واحد تولیدی که زیان ده می شود استاندار و دولت موظف می شوند که آن را سر و سامان دهند؛ اما متاسفانه در برخورد با دانشگاه آزاد این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی افزود: با توجه به این که برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی زیان‌ده هستند، هیچ کدام از کارکنان خود را اخراج نکرده است و هیچ باری را بر دوش دولت قرار نمی دهد.

جوانپور تصریح کرد: متاسفانه اداره مالیات و بیمه به دلیل عدم پرداخت به موقع مالیات ما را جریمه هم می کنند و مبالغ زیادی را از ما دریافت کرده اند؛ دانشگاه آزاد اسلامی که در طول این چند سال بارهای سنگینی را از دوش دولت برداشته و فارغ التحصیلان زیادی را تحویل جامعه داده است، هیچ گاه مورد توجه دولت قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975810

وب گردی

وب گردی