جوانمرد: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزش، خدمات بسیار شایانی انجام داده است

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های مختلف خدمات بسیار شایانی را انجام داده، به خصوص در بحث ورزش.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کمال جوانمرد درباره وضعیت ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در ابتدا باید از دکتر ولایتی به جهت حمایت های خوبی که از ورزش داشت، تقدیر و تشکر کنم. همچنین دکتر طهرانچی حمایت های بسیار خوب و چشمگیری را از ورزش دانشگاه آزاد اسلامی انجام داد. دکتر کلانتری، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد هم همیشه همراه ما بوده و رهنمودهای او را پیاده می کنیم و در کل کارگزار فرمایشات این بزرگواران هستیم.

وی ادامه داد: روز بزرگ سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یاد و خاطره آن ابرمردی که سایه استکبار را از پهنه ایران اسلامی زدود هم گرامی می دارم. سیزده آبان همچون ستاره ای پر فروغ در سپهر سیاست جهان همچنان می درخشد.

سرپرست اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به نمایندگی از جامعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی این روز بزرگ را گرامی می دارم و معتقدم تا مادامی که سایه استکبار بر سر جهانیان هست، این جهان، صلح و آرامشی به خود نمی بیند.

جوانمرد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بزرگ زرینی در کارنامه این نظام مقدس است و در عرصه های مختلف خدمات بسیار شایانی را انجام داده، به خصوص در بحث ورزش. اعداد و ارقام در هر بخش نقش تأثیرگذار دانشگاه آزاد و پیامدهای مثبتش را نشان می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975815

وب گردی

وب گردی