مجله علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در پایگاه  ISC نمایه شد

مجله علمی پژوهشی Research in English Language Pedagogy دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با نام مخفف RELP در پایگاه داده‌ای علوم جهان اسلام ISC نمایه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، دکتر عزیزه چالاک مدیر داخلی مجله RELP با اعلام این خبر گفت: این مجله در سال 2013 با تصویب سازمان مرکزی منتشر و با توجه به اینکه یک مجله بین المللی به شمار می رود دسترسی به آن برای نویسندگان و خوانندگان نیز رایگان است.

مدیر داخلی مجله RELP افزود: این مجله که علاوه بر پایگاهisc ، در پایگاه های بین المللی دیگری از جمله doaj نمایه شده است، در سال 2013 با نام گستردهIranian Journal of Research in English Language Teaching به تصویب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رسید و با سردبیری دکتر منصور کوشا و مدیرمسئولی دکتر حمیدرضا حق وردی کار خود را آغاز کرد و در سال 2017 برای تخصصی تر شدن، به نامRELP تغییر نام داد.

دکتر چالاک خاطرنشان کرد: دوفصلنامه RELP مجله ای تخصصی و بین المللی به زبان انگلیسی است که دسترسی به آن، هم برای نویسندگان و هم خوانندگان به صورت آنلاین رایگان است. بعد از انتشار چندین نسخه از مجله با عنوان فعلی، این مجله در چندین پایگاه بین المللی از جمله DRJI (Directory of Research Journals Indexing), Doaj, Eurasian Scientific Journal Index, Linguistic List, Jgate, Google scholar و همچنین چند پایگاه داخلی از جمله SID, Noormags و CIVILICA نمایه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975842

وب گردی

وب گردی