پیاده‌روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

کاروان بزرگ پیاده‌روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور (نیشابور تا مشهد مقدس) از 15 تا 17 آبان ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، دکتر مهدی ملک ن‍ژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با تشریح برنامه های این پیاده روی گفت: به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و بویژه شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع) 600 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از محل قدمگاه امام رضا (ع) در نیشابور تا مشهد مقدس را به صورت دسته جمعی پیاده‌روی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه همه دانشجویان شرکت کننده در این مراسم عصر روز سه شنبه 15 آبانماه در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور گرد هم می آیند، افزود: شروع حرکت کاروان روز چهارشنبه (16 آبانماه) از محل شهرستان ملک آباد به سمت مشهد به طول 24 کیلومتر است.

دکتر ملک نژاد به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در طول این پیاده روی اشاره کرد و گفت: ورود کاروان به شهر مقدس مشهد پنجشنبه 17 آبان ماه است و کاروان دانشجویی با تجمع در میدان 15 خرداد مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.

وی از اقامت کاروان در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در خیابان شاهین فر خبر داد و گفت: در روز شهادت امام رضا(ع) کاروان با تجمع در یکی از رواق های حرم مطهر رضوی به عزاداری خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 975850

وب گردی

وب گردی