دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، آماده پذیرایی از زائران حرم رضوی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: اسکان دهی زائران دانشگاه آزاد اسلامی شامل کلیه دانشجویان آقا حاضر در پیاده روی حرم رضوی است که از فردا شب در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود و پذیرایی از کلیه زائران به عهده واحد نیشابور خواهد بود.

دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای اسکان دهی زائران دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم پیاده روی تا حرم رضوی گفت: امسال دومین سالی است که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور که عازم پیاده روی حرم رضوی هستند در این واحد دانشگاهی اسکان می‌یابند. پارسال بیش از هزار نفر از دانشگاهیان دانشگاه آزاد در این مراسم شرکت کردند که از نیشابور راهی مشهد شدند و بعد از آن در واحد مشهد اسکان یافتند.

وی افزود: فردا صبح گروهی از دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور وارد شهر نیشابور می‌شوند که با توجه به مناسبت سوگواری رحلت پیامبر و شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های فرهنگی مختلفی چون مداحی و سخنرانی با حضور امام جمعه شهرستان داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در ادامه خاطر نشان کرد: شروع حرکت به سمت حرم رضوی از واحد نیشابور تا ملک آباد مشهد خواهد بود که پذیرایی و استقبال تا مشهد به عهده واحد نیشابور خواهد بود و بعد از آن اسکان دهی و پذیرایی زائران دانشگاه آزاد اسلامی با واحد مشهد است.

سعیدی تاکید کرد: اسکان دهی زائران دانشگاه آزاد اسلامی شامل کلیه دانشجویان آقا حاضر در پیاده روی حرم رضوی است که از فردا شب در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود و کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی در اختیار زائران قرار می‌گیرد که پذیرایی از کلیه دانشجویان عازم حرم رضوی به عهده واحد نیشابور خواهد بود.

وی در پایان متذکر شد: برای پذیرایی زائران با موکب موسی بن جعفر هماهنگ شده که در بین راه پذیرایی می‌شوند و برگزاری مراسم عزاداری و ذکر مصیبت در خوابگاه دانشگاه همچنین نشست‌های موضوعی در ارتباط با ماه صفر با حضور اساتید دانشگاه در واحد نیشابور برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 975872

وب گردی

وب گردی