شیوه کار دانشگاه بین المللی d8 تصویب شد

شیوه نامه کار ( Working Modality ) دانشگاه بین المللی D-8 در هیجدهمین اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی دی ۸ به تصویب وزرای خارجه سازمان رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه بوعلی، شیوه نامه کار ( Working Modality ) دانشگاه بین المللی D-8 در هیجدهمین اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی دی ۸ به تصویب وزرای خارجه سازمان رسید.

لازم به ذکر است که ایین نامه مذکور در چهلمین جلسه کمیسیونرهای سازمان همکاری اقتصادی دی ۸ با حضور جناب اقای دکتر ستار عزیزی مدیر اجرایی و مسوول راه اندازی دانشگاه بین المللی D-8 و توضیحات مبسوط ایشان در محل دبیرخانه سازمان در استانبول ترکیه مطرح شد و به اتفاق ارا به تصویب رسید.

مطابق مقررات سازمان؛مصوبات مهم اجلاس کمیسیون می بایست در جلسه وزرای امور خارجه نیز که در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در انتالیا برگزار گردید به تصویب می رسید.در مرحله بعدی میبایست اساسنامه دانشگاه نیز در جلسات مراجع تماس ملی و هیات امنای دانشگاه به تصویب برسد.

دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پس از تصویب شیوه نامه کار دانشگاه بین المللی D-8 سرمایه انسانی را عاملی کلیدی در توسعه اقتصادی عنوان کرد و گفت: راه اندازی دانشگاه بین المللی گروه D-8 در شهر همدان ایران با هدف ظرفیت سازی در میان کشورهای عضو میتواند به طور گسترده ای در توسعه منابع انسانی نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 975897

وب گردی

وب گردی