گوشی جدید سامسونگ بدون هندزفری

برخی منابع اعلام کردند شرکت سامسونگ در اقدامی غافلگیرانه قابلیت تشخیص چهره و خروجی هندزفری را از گوشی تلفن همراه اس 10 خود حذف کرده و تنها دارای تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با وجود آن که تعداد زیادی از کاربران در انتظار گوشی تلفن همراه جدید شرکت سامسونگ هستند؛ اما مشتری های آن با غافلگیری خاصی مواجه می شوند که تعجب آنها را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری اسکای نیوز عربی به نقل از برخی منابع خبری اعلام کرد سامسونگ اس 10 با تمام گوشی های هوشمند اخیر متفاوت است؛ زیرا دارای قابلیت اسکن چهره برای باز کردن قفل دستگاه نیست.

تلفن همراه جدید این شرکت کُره ای مجهز به تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه نبوده و بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی مجله آمریکایی فوربس تنها از قابلیت تشخیص اثر انگشت برخوردار است.

اما تشخیص اثر انگشت این گوشی متفاوت خواهد بود به طوری که این ویژگی روی بیش از 30 درصد از صفحه نمایش آن اجرا شده و سرعت بیشتری برای شناخت صاحب اثر انگشت دارد.

مجله فوربس افزود: از دیگر غافلگیری های اس 10 که پیش بینی می شود شرکت سامسونگ به مشتری های خود ارائه کند، حذف خروجی هندزفری این گوشی است.

کد خبر: 975922

وب گردی

وب گردی