از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تقدیر شد

در این مراسم که با اهدای لوح تقدیر توسط رییس سازمان سما به رییس واحد لاهیجان همراه بود از همراهی، همدلی و تلاش های واحدلاهیجان در مسیر اعتلا، رشد و پیشرفت سازمان سما تقدیر شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، منظری توکلی، رئیس سازمان سما در این مراسم در سخنانی با اشاره به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه و همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه مدارس در دستور کار اصلی دانشگاه آزاد قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور همه واحد های دانشگاهی همکاری گسترده و نزدیکی با سازمان سما در جهت گسترش و توسعه خواهند داشت.

این واحد دانشگاهی، ساختمان سابق دانشکده منابع طبیعی که از بهترین ساختمانهای واحد می باشد را جهت توسعه مدارس در اختیار معاونت سما قرار داد و در مدت یک سال بعد از انجام عملیات انتقال تعداد دانش آموزان مدرسه از 140 نفر به بیش از 215 نفر رسید و همچنین مدرسه فوق بعنوان مدرسه نمونه کشوری سما مورد تقدیر قرار گرفت.

تاسیس دو مدرسه سبز ابتدایی دختران در شهر سیاهکل و هنرستان فنی و حرفه ای لاهیجان در مهر سال جاری از جمله اقداماتی بود که تحت حمایت واحد لاهیجان صورت گرفت.

افزایش رشد دانش آموز مدارس سما لاهیجان،کسب مقام های اول و دوم کشوری دفتر پژوهش آموزشکده های لاهیجان و سیاهکل، کسب مقام سوم کشوری دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما سیاهکل از جمله کارهای ارزشمندی است در این معاونت در سال گذشته صورت گرفته است.

به مناسبت تلاشهای انجام شده، از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان جهت کمک به سما تقدیر شد.

کد خبر: 975958

وب گردی

وب گردی