ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت واحد اردبیل آغاز شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از آغاز ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دو بخش کتبی و شفاهی خبر داد.

علیرضا عبدالرحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، از آغاز ثبت نام بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه استادان و دانشجویان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی ویژه دانشجویان و استادان برگزار می شود.

وی افزود: بخش کتبی شامل رشته های تفسیر قرآن، ترجمه قرآن کریم به فارسی، ادعیه، زیارات، نماز، احکام، ترجمه قرآن کریم به انگلیسی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع ) و آشنایی با مقاهیم نهج البلاغه است.

عبدالرحیمی اضافه کرد: بخش شفاهی این دوره از مسابقات نیز شامل رشته های حفظ جزء 30 و حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، 25 جزء، حفظ کل قرآن کریم و قرائت، اذان و تواشیح است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: بخش کتبی این دوره از مسابقات 12 آذرماه ساعت 10 صبح در یکی از دانشکده های دانشگاه برگزار و زمان برگزاری رشته های بخش شفاهی نیز متعاقبا اعلام می شود.

عبدالرحیمی گفت: برای ایجاد فضای معنوی توأم با علم و دانش و بهره مندی از جوایز نقدی و 2 نمره تشویقی در صورت کسب حد نصاب نمره و بهره مندی از تخفیف ویژه در شهریه با احراز رتبه های استانی و کشوری از دانشجویان جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات دعوت به‌عمل می آید.

کد خبر: 975969

وب گردی

وب گردی