امنیت و صلابت ایران را مدیون خون شهدا هستیم

 فرمانده ناجا در یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گفت : امنیت و صلابت ایران را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی انتظامی گفت: سردار حسین اشتری در مراسم یادواره سرداران و 1500 شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از فرماندهان و کارکنان انتظامی، مسئولان کشوری، لشکری و جمعی از خانواده های معزز شهدا ناجا در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، گفت: امنیت، آسایش و آرامش امروز به واسطه نثار خون شهیدان بزرگوار، فداکاری های ایثارگران، صبر و استقامت خانواده معزز شهدا است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: باید بدانیم اگر عزیزانمان را برای حفظ تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی هدیه کردیم به جای آن استقلال، عزتمندی و سربلندی جمهوری اسلامی را که بسیار ارزشمند است به دست آوردیم.

وی با اشاره به اینکه ان شاء الله بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و شرمنده آنان نشویم، افزود: نیروی انتظامی حدود 13 هزار شهید، 23 هزار جانباز و بیش از 20 هزار آزاده تقدیم میهن اسلامی کرده است.

سردار اشتری ادامه داد: هر ماه شاهدیم که تعدادی از بهترین عزیزانمان برای تأمین امنیت، آسایش و آرامش مردم به شهادت می رسند که این موضوع مایه افتخار نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا با تأکید به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند "کسانی که در ناجا مشغول خدمت هستند مجاهدین فی سبیل الله هستند، افزود: امیدواریم بتوانیم این فرمایش فرمانده معظم کل قوا را عملیاتی کرده و شرمنده شهدا نشویم.

نیروی انتظامی حدود 13 هزار شهید، 23 هزار جانباز و بیش از 20 هزار آزاده تقدیم میهن اسلامی کرده است

عالی ترین مقام انتظامی از شجاعت، ایثار و جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و صبر و بردباری خانواده آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: منش شهدای گرانقدر برگرفته از دین و پیروی از ولایت فقیه بوده و ان شاء الله بتوانیم این مهم را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی گفت: امروز با روحیه جهادی شهادت که به خصوص در نسل جوان وجود دارد می توان بهتر انجام وظیفه کرد.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز با اتکا به این روحیه جهادی نیروی انتظامی مشغول خدمتگزاری است و ما باید هدف شهدا را فراموش نکنیم و در حد توان یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و راه شان را ادامه دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم سردار اشتری در پاسخ سوال خبرنگاری راجع به پدافند غیرعامل، گفت: موضوع پدافند غیرعامل براساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته و در مأموریت های ناجا این مسئله کاملا رعایت می شود و ان شاء الله به این مهم بیش از گذشته توجه شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از تمبر و کتاب یادبود یادواره سرداران و 1500 شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رونمایی و با اهدای لوح تقدیر از خانواده های گرانقدر شهدای ناجا تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 976043

وب گردی

وب گردی