دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی قم انتخاب شد

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم ظهر امروز در نخستین نشست این شورا با برگزاری انتخابات داخلی در حضور مسئولان معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین نشست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با مسئولان معاونت دانشجویی و فرهنگی در ساختمان این معاونت برگزار شد و در ابتدای این نشست مهندس عزیزی‌فر مدیر امور دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی با اشاره به اینکه عملکرد شورای صنفی این دانشگاه تاکنون موفق بوده است، اظهار کرد: فعال‌سازی و تقویت شوراهای صنفی می‌تواند در رفع نیازهای دانشجویان و در نتیجه تحقق اهداف دانشگاه بسیار تاثیرگذار باشد.

وی بر لزوم مشارکت اعضای شورای صنفی در افزایش استقبال دانشجویان از انتخابات آینده این شورا تاکید کرد و گفت: افزایش مشارکت دانشجویان در برخی از امور مرتبط با خود، سرعت رسیدن به نتیجه را افزایش می‌دهد.

همچنین در این نشست با برگزاری انتخابات داخلی، محمد نعمتی دانشجوی رشته پزشکی به‌عنوان دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم انتخاب شد.

به گزارش مفدا، افزایش تنوع و کیفیت اغذیه دانشجویی، ارتباط بیشتر اعضای شورا با معاونت آموزشی، تجهیز کردن اماکن فرهنگی و آموزشی از جمله نمازخانه‌ها و کلاس‌ها و لزوم برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی در خوابگاه‌ها با محوریت دانشجویان توانمند از جمله درخواست‌ها و مطالبی بود که اعضای شورای صنفی دانشگاه در این نشست مطرح کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 976062

وب گردی

وب گردی