دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال راه‌اندازی مجتمع‌های آموزشی - مهارتی است

دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال راه اندازی مجتمعی‌های آموزشی- مهارتی در آینده نزدیک است و می‌کوشد با ارتقا آن به دانشکده‌ها انقلابی را در این بخش ایجاد کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجام اصلاحات مختلف در دانشگاه جامع علمی کاربردی و برنامه‌ریزی‌های تخصصی با استفاده از اسناد بالادستی در این دانشگاه چند سالی است که آغاز شده و حتی منصور غلامی وزیر علوم هم این کارها را تایید و از آن حمایت کرده است.

یکی از این اقدامات توسعه برنامه‌ها و رشته‌ها و آموزش‌های مهارتی در بزرگترین دانشگاه مهارتی ایران است ضمن اینکه شنیده ها حاکی است که این دانشگاه می‌کوشد با در اختیار گرفتن برخی زمین‌ها از دولت، مجتمع‌هایی را ایجاد کند که در آن توامان آموزش های نظری و تئوری و کارگاه‌های مهارتی و محیط ‌های کار وجود داشته باشد.

برنامه‌بعدی این دانشگاه ارتقا این مجتمع‌ها به دانشکده‌های علمی کاربردی است.

محمد حسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تایید این موضوع گفت: به دنبال احیای محیط‌های کار در دانشگاه علمی کاربردی هستیم که بر همین اساس قرار است در 2 استان آذربایجان شرقی و اصفهان با دریافت زمین و تسهیلات از دولت، مراکز مجتمع‌دار که در کنار یکدیگر وضعیت آموزشی و محیط کار را دارند، راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان گفت: می‌کوشیم تا شخصیت حقوقی این مراکز دارای اساسنامه و مجتمعی با استفاده از ظرفیت ثبت شرکت‌ها شکل گیرد، ضمن اینکه قدم بعدی دانشگاه جامع علمی کاربردی تجمیع این مجتمع‌ها و ایجاد دانشکده‌های علمی کاربردی در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 976126

وب گردی

وب گردی