سیم دزدها تلفن 3  هزار و 500 مشترک ساروی را قطع کردند

سرقت 10 متر از کابل تلفن ثابت یک محله در شهر ساری بیش از 3 هزار مشترک را بی تلفن و تعطیلات سه روزه کارکنان مخابرات این شهر را به کامشان تلخ کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سارقان چهارشنبه شب هفته جاری 10 متر از کابل مخابراتی منطقه بخش هشت و سلمان فارسی شهر ساری را به سرقت بردند و از آن زمان تاکنون همچنان تلفن بخشی از مشترکان این مناطق قطع است.
رئیس شرکت مخابرات شهرستان ساری سرقت کابل تلفن را تایید و از مشترکان بابت قطع تلفنشان در تعطیلات عذرخواهی کرد.
احمد سراج گفت: چهارشنبه شب 10 متر از کابل مرکزی بخش شمال شرقی شهر ساری به سرقت رفت و ارتباط تلفن ثابت 3 هزار و 500 مشترک قطع شد.
وی افزود: طی 48 ساعت گذشته چهار تیم فنی در حال رفع مشکل هستند و تاکنون خط ارتباطی 2 هزار و 500 مشترک وصل شده است.
سراج، جایگزین کردن کابل و رفع قطعی تلفن را زمانبر دانست اما گفت که تا امشب مشکل تمامی مشترکان تلفن ثابت حل می شود.
پیش از این برخی از مشترکان در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی مدعی شدند که در تماس با کارکنان مخابرات ساری، آنها اعلام کردند که پس از پایان تعطیلات رفع مشکل در دستور کار قرار می گیرد.
رییس اداره شرکت مخابرات ساری گفت که کارکنان فنی شبکه کابل این شرکت طی این مدت به صورت فشرده در حال رفع مشکل بودند و هم اکنون نیز تلاششان ادامه دارد تا ارتباط تلفنی بقیه مشترکان هم وصل شود.
وی با اعلام این که افزایش قیمت سیم های مسی سبب بیشتر شدن سرقت کابل های مخابراتی شده است، افزود: برای رفع مشکل کنونی از 2 گروه فنی بخش خصوصی هم کمک گرفته ایم تا بتوانیم سریع تر وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.
سراج گفت: هر چند کابل های سرقت شده زیاد نبود، اما هزینه سنگینی برای جایگزینی کابل و برقراری ارتباط برای شرکت مخابرات در پی داشته است.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 976196

وب گردی

وب گردی