توسعه‌ بازار محصولات نانوی ایرانی در قرقیزستان

شرکت نانو فناوری رنگین نانو ساختار در مسیر توسعه‌ بازار محصولات خود در نمایشگاه دائمی محصولات فناور ایرانی در کشور قرقیزستان حضور دارد.

به گزارش گروه علم‌وفناوری ایسکانیوز، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای تسهیل صادرات دانش فنی و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، یک هیأت تجاری و فناوری را به کشور قرقیزستان اعزام کرده‌است. این شرکت‌ها در روزهای ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر قرقیزی خواهند داشت. همچنین نمایشگاه دائمی محصولات فناور ایرانی در بیشکک نیز رسماً افتتاح خواهد شد.

شرکت نانو فناوری رنگین نانو ساختار، حاضر در نمایشگاه صنایع پیشرفته‌ی ایران در قرقیزستان، با هدف ارائه‌ی دانش و محصول ایرانی در حوزه‌ی CIS در این نمایشگاه حضور دارد.

دکتر رحمانی، مدیرعامل شرکت نانوفناوری رنگین نانوساختار، می‌گوید: «شرکت نانوفناوری رنگین نانوساختار به‌عنوان یکی از شرکت‌های فناور نانویی ایران در این نمایشگاه حضور دارد. ما مذاکراتی برای انتقال فناوری و فروش داشته‌ایم و آماده‌ی همکاری با سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی در حوزه‌ی CIS برای هرگونه همکاری‌های مشترک هستیم. کشور قرقیزستان به‌دلیل نزدیکی بهچین و بهره‌مندی از راه‌آهن متصل به چین برای ورود به حوزه‌ی‌ CIS و ارتباط با کشورهای حوزه‌ی CIS پتانسیل بالایی برای همکاری و توسعه‌ی بازار در خاور دور دارد. در واقع امکان استفاده از خط ریلی این کشور، دسترسی ما را به خطوط راه‌آهن سراسری چین و کشورهای حوزه‌ی دریای خزر فراهم می‌کند. بنابراین قرقیزستان کشور جذابی برای همکاری درحوزه‌ی فناوری ‌نانو است.»

نمایشگاه دائمی محصولات فناور ایرانی از شهریور سال جاری کار خود را آغاز کرده و افتتاح رسمی آن 21 آبان ماه با حضور دکتر ستاری، معاون علمی ریاست جمهوری، انجام خواهد شد. در حال حاضر، ۶۷ شرکت ایرانی محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند. محل نمایشگاه دائمی محصولات فناور ایرانی در یکی از بزرگترین مراکز تجاری بیشکک (Grand Comfort) است که با توجه به حضور گسترده‌ی شرکت‌های قرقیزی و دیگر شرکت‌های کشورهای حوزه‌ی CIS، می‌تواند به بازاریابی محصولات شرکت‌های ایرانی کمک شایانی کند

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا شهریور 1398 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 976279

وب گردی

وب گردی