ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد/ هواداران کاشیما هم «سرخ» شدند

هواداران کاشیما آنتلرز ژاپن با پوشیدن لباس های اول تیمشان، ورزشگاه آزادی را سرخ نگه داشتند. این اتفاق در حالی رخ داد که ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده و دیگر جایی برای نشستن ندارد.

به گزارش ایسکانیوز ، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما انتلرز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران کاشیما آنتلرز که حدود ۲۰۰ نفر هستند در تونل شرقی طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور دارند. آنها با پوشیدن پیراهن اول تیمشان، استادیوم آزادی را که مملو از تماشاگران پرسپولیس است، سرخ نگه داشتند. زیرا کاشیما نیز همچون پرسپولیس، پیراهن قرمز بر تن می کند.

* تماشاگرانی که در قسمت روبروی جایگاه هواداری مستقر شدند طرح موزائیکی این بازی را تمرین می کنند. قرار است کلمه انگلیسی « WE CAN» در ابتدای بازی امروز به نمایش گذاشته شود.

* لوزانف رئیس مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جلسه ای کوتاه با عوامل پخش بازی برگزار کرد و از آنها خواست به هیچ وجه محل استقرار دوربین های خود را تغییر ندهند.

* سه ردیف از جایگاه هواداران در ضلع غربی ورزشگاه با دستور عوامل ورزشگاه آزادی خالی مانده است، هواداران زیادی در جایگاه ویژه حضور دارند که با وجود داشتن بلیت، نمی توانند روی صندلی بنشینند. آنها منتظرند تا مسئولان حراست مجوز استقرار آنها در سه ردیف باقی مانده از جایگاه تماشاگران را صادر کند. در این صورت ورزشگاه آزادی در فاصله بیش از ۴ ساعت مانده به آغاز این دیدار، کاملاً پر خواهد شد.

* در فاصله کمتر از چهار ساعت مانده تا شروع بازی، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده و تماشاگران زیادی پشت درهای مجموعه ورزشی آزادی مانده اند.

کد خبر: 976300

وب گردی

وب گردی