افتتاح نمایشگاه نقاشی"روز چهارم" در گالری فرهنگسرای ابن سینا

نمایشگاه نقاشی «روز چهارم » که به آثار نسرین حمزه پور و شرمینه ابوترابی اختصاص دارد، یکشنبه ۲۰ آبان ماه 1397 ساعت 16 در گالری فرهنگسرای ابن سینا گشایش می یابد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو، افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «روز چهارم» که بیست و یکمین نمایشگاه نسرین حمزه پور و دهمین نمایشگاه شرمینه ابوترابی است، یکشنبه 20 آبان ماه از ساعت ۱۶ الی 19 در گالری فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.در این نمایشگاه بیش از 40 تابلو با ابعاد متفاوت و تکنیک آبرنگ و آکریلیک و پاستل به نمایش گذاشته خواهد شد.
گفتنی است؛ «نسرین حمزه پور» نقاش و مینیاتوریست، متولد 1346 تهران است و نقاشی را با مینیاتور از سال 1368 نزد استاد "مهین افشانپور" آغاز نموده است. وی سبک ابرنگ را نیز در محضر زنده یاد استاد "سید جمال الدین خرمی نژاد" فرا گرفته است. نسرین حمزه پور فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه الزهرا است و بیش از 22 سال است که به امر تدریس نقاشی نیز مشغول است. وی پیش از این 20 نمایشگاه گروهی و انفرادی درگالری های سبحان، والی، مهرین، کمال الملک، بنفشه، فرهنگسرای نیاوران و.... برگزار کرده است.
«شرمینه ابوترابی» نیز متولد 1348 در تهران است و نقاشی را در سال های آغازین تحت آموزش استاد "گیتی مهرجویی" و مادرش خانم "ثریا مختاری" آغاز نمود و از سال 1368 نقاشی حرفه ای را تحت تعلیم استاد محمد ابراهیم جعفری در آتلیه حجم سبز آموخت. وی نیز فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه الزهرا است و و از سال ۷۰ به طور حرفه ای مشغول کار در زمینه گرافیک است. وی بیش از 25 سال است که به امر تدریس نقاشی و طراحی گرافیک مشغول است. شرمینه ابوترابی پیش از این نمایشگاه های گروهی و انفرادی درگالری های سبحان،جمشیدیه و در خانه آفتاب، فرهنگسرای خاوران،دانشگاه الزهرا، کافه هنر شهاب حسینی برگزار کرده است.
علاقه‌مندان به هنر نقاشی برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 1 آذرماه همه روزه از ساعت 9 الی 13 و 14 الی 19 به گالری فرهنگسرای ابن سینا واقع در در شهرک قدس(غرب) فاز 1 خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88366366-8تماس بگیرند.

کد خبر: 976302

وب گردی

وب گردی